• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

b805516

  • Membru din 24.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • Sincer in pare rau pentru Maldonado, ar fi reusit primele sale puncte in F1, plus ca il aveam in echipa la F1 Champ :). In legatura cu Hamilton, pe alocuri ii pot intelege frustrarea, dar trebuie sa faca ceva sa se calmeze (si in cursa si in afara ei) pentru ca nu ajuta pe nimeni, nici pe el, nici echipa, nici pe cei din jur.
    Massa şi Maldonado îl critică dur pe Hamilton
  • Hmm, mi se pare un pic ciudata regula, dar ok :).
    F1 Champ: Câştigătorii etapei a şasea
  • Cum voi spuneti ca a avut noroc ca s-a dat steag rosu si restart eu pot spune ca a avut ghinion. Putea la fel de bine sa se mearga restul tururilor sub Safety Car pana scoteau masina lui Petrov sau, mai rau, sa opreasca cursa de tot si sa se termine cum era in momentul acela, acordandu-se toate punctele de vreme ce se parcursese mai mult de 75%. Si daca derulam inapoi am putea analiza si de ce a ajuns Vettel in situatia de a termina cursa cu un singur pit-stop: nu numai ca i-au schimbat tarziu pneurile, aruncandu-l in spatele lui Button, dar nici macar pe alea care trebuiau nu le-au pus, in loc de super-soft s-a ales cu soft. Dar am impresia ca discutia asta poate continua la nesfarsit fara sa se ajunga la vreo intelegere, pentru ca fiecare are definitia lui a ce inseamna "noroc". Trebuie sa recunoastem ca e un termen destul de ambiguu, ce poarta amprenta subiectivismului. Pana la urma zicala "norocul ti-l faci singur" se aplica cel mai bine aici. Situatia asta e asemanatoare cu aceea daca ai trece pe langa o cladire si o caramida ar cadea, lovindu-te in picior; unul ar putea spune ca e ghinion ca l-a lovit tocmai pe el, altu ca e noroc ca nu l-a lovit in cap. Si nu inteleg ce legatura are regula introdusa de FIA cu privire la schimbarea pneurilor sub steag rosu. Nu e ca si cum ar fi stiut ca tocmai un Red Bull va fi in frunte si ii va avantaja la un moment dat. Nici eu nu sunt de acord cu ea, dar de aici pana la a sugera ca a fost introdusa pentru a ajuta RBR... Personal mi-ar fi placut, ca oricarui fan F1, sa nu se fi intamplat deloc acel accident al lui Petrov si sa avem un final extrem de interesant. Unii vad ca sunt siguri ca Alonso il depasea pe Vettel... Ei bine, daca as avea talentul lor m-as orienta spre loto sau pariuri. Adevarul e ca nu stim daca pneurile lui Vettel ar mai fi rezistat, daca Alonso l-ar fi depasit, daca Button nu ar fi incercat ceva asupra lui Alonso, etc. Si in legatura cu Webber si pilotul numarul doi, e adevarat ca Vettel e avantajat in unele situatii, dar sa ajungi sa spui ca se umbla la masina lui Webber sau mecanicii sunt mai lenti intentionat mi se pare total aberant. Cele mai mari probleme in sezonul asta pentru Webber sunt pneurile, cum a recunoscut si el in mai multe randuri in interviuri, ultima data chiar dupa cursa de la Monaco -> http://www.youtube.com/watch?v=yF84_L6SVEk. Pff, mult mai scrisei.
    Strategia cu o singură oprire la boxe pentru Vettel, un accident
  • Aparent pe forumul asta se poarta verdictele absolute. Primesti puncte in plus daca numesti un pilot (citez): "prost", "Ham-ham", "penibil" ,"rinocer" etc. Moderarea comentarilor inexistenta (sper ca castigati destul din reclamele alea). @ronin: da, ma uit la tvrm? :)). In fine, eu zic asa, "we agree to disagree", si o las asa.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!
  • N-ar trebui sa asteptati pentru decizile stewarzilor? Sunt sub investigatie Kobayashi, Sutil si Hamilton.
    F1 Champ: Câştigătorii etapei a şasea
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău