• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • Autosport.com:Vettel's session ended early when his car cut out and stuck in gear at the pitlane entry. He was pushed back to his box, where the team examined the problem. His engine was re-fired with 12 minutes to go but he did not return to the track. Red Bull put his incident down to an air box problem and say he was told to shut down the engine as a precaution.
    Belgia, antrenamente 3: Red Bull revine in frunte
  • In afara de faptul ca Alonso a fost zero in 2008 la Monaco ce ar fi trebuit saa vad? Oricum e ultima data cand raspund la amarati ca tine, fara permis auto si fara sira spinarii, dar plini de manelism ieftin
    Belgia, antrenamente 2: Alonso rămâne cel mai rapid şi pe uscat
  • Esti vai de capul tau si atat
    Belgia, antrenamente 2: Alonso rămâne cel mai rapid şi pe uscat
  • In 2007, in singura cursa desfasurata integral pe ploaie(Fuji), Alonso a pliotat lamentabil si a iesit in decor.In 2005, nu prea a fost ploaie(doar la Spa unde a castigat clar Kimi), iar in 2006, Alonso a avut un avantaj enorm pe ploaie datorat gumelor Michelin.
    Belgia, antrenamente 2: Alonso rămâne cel mai rapid şi pe uscat
  • Comparatiile astea absurde gen Alonso=ceas elvetian nu-si au rostul in sport..Nici Fangio, Clark sau Moss in anii 50-60 n-au fost ceasuri elvetiene(desi Clark e cel mai apropiat de perfectiune, greselile sale fiind infime), nici Prost, Senna si Schumacher in epoca moderna.Poti fi perfect intr-o cursa, dar intr-un campionat (ca sa nu mai zic o cariera) asa ceva nu e posibil, mai ales referitor la Alonso care a facut multe greseli in acest an
    Belgia, antrenamente 2: Alonso rămâne cel mai rapid şi pe uscat
Pagina
12345...525354...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău