• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ddorel

  • Membru din 09.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • FIA nu-si poate permite luxul sdea a introduce regula cu tevile dupa eleron, de ce? Chiar daca nu 100% atunci vreo 20-40%, depinde de viteza de satarile aerodinamice ale bolidului, se duc pe eleron facundu-l mai stabil in curbe. In ultimii ani FIA a restrictionat f mult, uite chiar ce era cu 8-10 ani in urma motoare de 3 litri,v10, la anu 1.6 l,v6, masinile vor deveni mai lente daca nu folosesc si gazele,dar ce sar intimpla la inceputul cursei cind rezervoarele vor fi pline, pneurile tre sa le incalzesti, motoare de 1.6l, tevile dupa eleron.... Ei se gindesc si la spectacol, altfel de unde bani.
    Mercedes: "Criticaţi F-ductul nostru? Uitaţi-vă la evacuările rivalilor!"
  • Asta e diferenta intre experienta si nou veniti, a facut aceeasi greseala ca si Vettel, a "apasat" prea mult la ultimul cerc, doar ca Vettel a avut noroc si sa ales doar cu cel mai rapid tur, moldonado, nu... Asta vine cu timpul. Chiar dc Alonso avea un bolid mai lent asta nu inseamna ca la presat din urma si la depasit. La timpul lui ,Button tot nu putea face fata presiunii din spate , dar sa maturizat.
    Maldonado, dezamăgit că a ratat cel mai bun rezultat al carierei
  • Am mai vazut curse fantastice de a lui cind pleca de pe ultima si ajungea pe podium, Ramine de vazut cit de bine s-a acomodat
    Raikkonen: "Erorile de pilotaj şi de comunicare m-au costat"
  • Are virsta inaintata dar asta nu ne impedica sa speram, si pe urma are doar 42de ani , dar campionate au fost cistigate si la 46: http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Manuel_Fangio Si apoi, ca sa cistigi in loterie trebuie sa cumperi macar bilet. P.S. Atita timp cit mai este in F1 mai speram.
    Revine Schumacher la Ferrari? "Nici nu trebuie să mă gândesc la aşa ceva"
  • Praf in ochi, Alonso intotdeauna a fost optimist si si-a laudat masina chiar daca nu era asa cum isi dorea, si acum a iesit de atitea ori si el si Domenicali si .... Cred ca fac vreun truc.
    Alonso: "Poate că Ferrari nu are un monopost mai lent decât rivalii"
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău