• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ds

  • Membru din 25.09.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1492 in total
  • @Kap Pentru o parte dintre români este foarte foarte important să aibă -n parcare ceva ieftin mult și, mai ales bun, să crape vecinii de invidie, adică un motor de 1800 - 2000 cmc, neapărat diesel, filtrul de particule oricum nu contează, că se duce omul la "un băiat" și rezolvă, dacă se poate ceva nemțești cu piele. Când află cât îi costă rca-ul să-i vezi cum se bășică. Și tot ei știu că astea cu trei pistoane "e slabe, frate, merge turate, nu rezistă turbina". Ei știu! P.S. zău că meriți o bere virtuală pentru comentariu.
    Ambițios
  • Sincer, predecesorul, 407-le adică, la vremea lui a cam rupt gura târgului, de unde și inspirata reclamă cu un 407 ce merge pe străzi printre niște mașini de carton ce par jucării. Eh, cam așa și era, cu un cap deasupra concurenței. Confort (și asta o știu destul de bine), design, motoare potente, și hdi și benzină. Nu zic că nu are o linie deosebită, deși concurenții direcți, în special Arkana și mai puțin Cupra Formentor nu dau pe din afară de frumusețe, amestecul ăsta de limuzină/crossover/fastback/suv coupe(?) îmi cam sterpezește gustul. În rest aștept să văd cam cum sună motorul în trei "de parcă ar fi un șase în linie". Chiar că sunt curios. Nu că aș avea ceva cu motoarele în trei, apropo, pentru hateri, dacă nu ați văzut un motor în trei ajuns la 980.000 km, abțineți-vă la comentarii. Așadar, aștept să-l văd la lucru.
    Ambițios
  • Chiar interesantă varianta Tourneo, ar putut fi peste Jogger care, totuși, are avantajul de a fi și hibrid, dacă ar fi avut și motorizarea de 1.5 EcoBlue pe Transit.
    Prețuri noile Ford Transit Courier și Tourneo Courier în România: start de la 15.550 de euro
  • Interesante farurile. Este ciudat că, în timp ce la Dacia culoarea albă este gratuită, aici este 200 euro, iar culoarea gratuită este orange valencia. La Duster Orange Valencia este 460 de euro iar alb glacier este gratuit. Încurcate sunt căile marketingului... Probabil dotările standard ca recunoașterea indicatoarelor și asistență la menținerea benzii de rulare le vom găsi și la un eventual up grade al modelelor Dacia.
    Prețuri noul Renault Clio facelift în România: start de la 14.300 euro
  • @Cyrus ...pentru că de segmentul interioare comune și insipide se ocupă grupul VAG :)))))))))
    Imagini noi cu viitorul Peugeot E-3008: autonomie de 700 de kilometri
Pagina
12345...118119120...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Bucegi, Roman, IMS, ARO, Dacia 1300 - 1410, Logan, Oltcit Special - Club - TRS, Daewoo Cielo - Matiz, Opel Vectra - Rekord, Peugeot 307 - 407 - 3007, Renault 5, Clio, Symbol, VW Golf, WV LT 35, Kia Sportage, Mazda CX3, Ford Eco Sport + alte multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău