• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Hai, ba, flacaule, culca-te! Cred ca nu e o noutate pentru nimeni ca pilotii prin contract n-au voie sa critice Formula 1. Nu va lasa Bernie sa latrati tot ce vreti, si nici echipele. Nici un sportiv nu-si critica domeniul, nici atunci cand sportul respectiv are derapaje. Poate ca au unii curaj, dar Formula 1 nu mai scoate in evidenta curajul pilotilor. Asta e problema. Pe langa un Senna, Lauda, Schumacher si altii din vechea garda, voi sunteti niste muieri smiorcaite si alintate. Ce e ala circuit sigur? Nu exista asa ceva. E ca si cum ai incerca sa devii etern. Barbati curajosi mai vedem prin motociclism, si acolo cred ca mereu vor exista astfel de barbati. Aia isi risca viata in fiecare cursa si nu moare nimeni in fiecare week-end, cum insinueaza rusul, pentru ca sunt profesionisti si capabili sa masoare riscurile la care se supun. Mai mult risc eu cand merg prin Bucuresti decat "marele" Kvyat concurand in F1.
    Kvyat: "Piloţii de astăzi nu sunt bărbaţi adevăraţi? Nişte tâmpenii!"
  • @Mircea Cred ca putem afirma ca Ross Brawn a castigat titlul cu Ferrari, cu propria sa echipa si cu Mercedes. Are un mare merit pentru performantele Mercedes. Cei care au venit dupa plecarea sa, au cules rezultatele.
    Fostul manager al lui Schumacher atacă piloţii de azi: "Sunt nişte smiorcăiţi"
  • Eu zic sa nu mai participe nimeni in F1, ca sa nu mai existe nici un risc. Pai primesti 20 de mil si vrei ca nici macar sa nu transpiri? Mai multe riscuri au fotbalistii decat astia care conduc la 300 de km/h. Mai multe riscuri ai mergand pe strada decat participand in F1.
    Unul dintre cele mai cunoscute viraje din Formula 1 a fost stricat: Parabolica de la Monza, asfaltată pe exterior
  • Bine ca l-a pus pe J. Villeneuve langa Schumacher si Senna.
    Fostul manager al lui Schumacher atacă piloţii de azi: "Sunt nişte smiorcăiţi"
  • @fgfg Nu stiu cine a zis ca Ferrari ar fi acum o mare echipa. Pilotii mai pot alege Ferrari si datorita salariului mare. Pe Raikkonen il judec pentru sezonul 2008. Cu cea mai buna masina din competitie n-a reusit sa castige titlul, si nici macar sa-l bata pe Massa. Deci despre ce vorbim? Stim prea bine comportamentul si mentalitatea lui Raikkonen. Acum mai sta prin F1 ca sa mai faca ceva bani. Din 2008 nu l-au mai interesat titlurile mondiale.
    Presă: Alonso solicită un salariu de 35 de milioane de euro pentru a rămâne la Ferrari
Pagina
12345...116117118...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău