• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @Alexandra Daca tot vorbim de piloti "batrani"... ce cauta Raikkonen la Ferrari? Daca Ferrari vrea sa renunte la pilotii "batrani", cu siguranta va renunta la Raikkonen. Ai grija ce-ti doresti! @Automarket Alonso momentan are 20 de mil. de Euro(el si Hamilton avand cel mai mare salariu. In 2010 a avut chiar 30 de mil de Euro, cand Hamilton, pe locul 2 in topul salariilor, avea vreo 12/15 mil de Euro). Deci 35 de nu poate fi dublu. Schumacher in perioada de glorie la Ferrari avea vreo 50 de mil. de dolari. Prin 2004, daca nu ma insel, era cel mai bine platit sportiv din lume, cu peste 80 de mil. de dolari pe an.(salariu, sponsorizari, bonusuri). Alonso cu 35 de mil. de Euro, s-ar apropia, nu l-ar depasi pe Schumacher. 35 de mil. de Euro inseamna 46 de mil. de dolari.
    Presă: Alonso solicită un salariu de 35 de milioane de euro pentru a rămâne la Ferrari
  • Daca Rosberg are 15 mil., de ce nu ar avea Alonso 35?
    Presă: Alonso solicită un salariu de 35 de milioane de euro pentru a rămâne la Ferrari
  • @Sumi Germania si SUA sunt ca doua curve care sustin ca sunt virgine :)) Sa nu ne imbatam cu apa rece. Interesele financiare ale unor persoane sunt mai presus decat orice, chiar si mai presus decat un stat ca Germania sau SUA. Rusia nu e vreo Ucraina care sa planga pt sanctiunile lu' peste :)) Vorbesti despre Rusia de parca mUE si SUA sunt parintii, iar Rusia copilul urecheat ca s-a jucat cu chibritul.
    Ecclestone scapă de închisoare: procurorii germani au acceptat compensaţii de 100 de milioane de dolari
  • Genul de pilot care e rapid cand are cea mai buna masina. S-a evidentiat prin constanta. Fara o masina de top, Raikkonen nu iese cu nimic in evidenta. Poate doar ploaia de la Spa sa-l mai trezeasca putin la viata... Cu o masina rapida ii poate pune probleme lui Alonso. Insa se ridica urmatoarea intrebare: Va fi mai rapid si decat Alonso? Probabil nu vom afla nici la anul, caci nu cred ca Ferrari va reveni atat de repede in top.
    Raikkonen: "Nu mi-am pierdut abilitatea de a fi rapid"
  • Abia astept ca Uniunea Europeana si Germania sa ne spuna cat de corupta e Romania...
    Ecclestone scapă de închisoare: procurorii germani au acceptat compensaţii de 100 de milioane de dolari
Pagina
12345...117118119...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău