• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Au ramas si cu putini fani, deh, acum toata lumea tine cu Mercedes de cand erau mici :)) Dar titlul la constructori e decis deja. Mercedes poate primi titlul si sa ne concentram pe urmatorul sezon. Poate doar fiabilitatea sa-i invinga pe cei de la Mercedes si sa aiba abandonuri la rand, dar e foarte putin probabila aceasta situatie. La constructori mai e putin suspans si va mai fi pe parcursul acestui sezon. Hamilton nu se poate impune in toate cursele. La un moment dat isi va face curaj si Nicusor si o sa fie mai dur in duel, iar atunci Hamilton va fi nevoit sa cedeze pozitia pentru a nu produce vreun accident si echipa sa abandoneze cu ambele masini.
    Red Bull nu renunţă încă la titlurile mondiale
  • @Bernie esti plin de ura. Frustrat. Cu siguranta n-ai toata tigla pe cap. Tu mereu cauti disputa cu cineva. Tu mereu ai dreptate. Stai amice inchis in casa, acolo iti e cel mai bine si ne scapi si pe noi de un descreierat ca tine care il injura pe Alonso de fiecare data. Tu pur si simplu n-ai nici o treaba cu sportul, care implica fair-play. Tu esti bun sa te duci in Ghencea si sa-l injuri pe Becali(cu siguranta ai facut-o!). Trebuie sa fii tare trist. Probabil n-ai nici o realizare in viata. Probabil nu esti in stare de nimic. Zici ca Alonso ti-a omoarat intreaga familie si acum il urasti. Esti paralel cu sportul si cu viata, in general. Pentru tine a exista inseamna doar parerile tale si doar lumea pe care ti-o construiesti in minte. Te mai suporti? Te mai suporta oamenii din jurul tau? O sa ai un destin tragic, sa fii sigur. Deh, nu stiam ca acolo la Spitalul Obregia va lasa astia sa aveti acces la internet.
    FIA: "Calificările ar trebui prelungite la apariţia steagurilor galbene"
  • @Bernie Vezi-ti de Fetel al tau. Enzo l-a indragit pe Gilles fara ca pilotul sa ajunga campion, declarand "His death has deprived us of a great champion - one that I loved very much. My past is scarred with grief; parents, brother, son. My life is full of sad memories. I look back and see the faces of my loved ones, and among them I see him." In conditiile in care toata lumea din F1 il considera pe Alonso cel mai bun, cu siguranta Enzo l-ar fi indragit. Nu titlurile erau importante pentru Enzo Ferrari. Scuderia poate ca in visele tale e o echipa de pluton. Ferrari e echipa cea mai titrata din F1. Se poate retrage 30 de ani si cei de la Mercedes tot nu ii vor ajunge. De fapt grija ta nu e Ferrari, ci Alonso.
    FIA: "Calificările ar trebui prelungite la apariţia steagurilor galbene"
  • Alonso si Schumacher se aseamana din multe puncte de vedere. Ori veniti de la nebuni ori va uitati la volei feminin. Ambii vor sa castige cu orice pret. Vettel la fel. Nu au scrupule. Poate ca e o calitate a campionilor, poate ca e un defect, insa exista o lege a compensatiei pentru orice. Vettel a castigat 4 titluri cu mult noroc, iar acum are ghinion. Alonso a avut si el ceva noroc cu alea 2 titluri, iar in 2010 si 2012 a avut o gramada de ghinion. A avut si ghinionul sa ramana la Ferrari, ar fi putut pleca la Red Bull sau chiar la Mercedes. Schumacher si-a scos de multe ori adversarii din cursa si la randul sau a fost scos cand ii era lumea mai draga. Viata personala a acestora n-are nici o treaba. Toate datoriile astea se platesc in competitie, nu in afara ei. Norocul si ghinionul fac parte din competitie. Alonso si Schumacher au avut taria sa si-l faca cu mana lor, atat norocul, cat si ghinionul. Oricine in locul lor ar fi facut la fel. Daca vreti sa fiti ingerasi, duceti-va la biserica si rugati-va. In societate trebuie sa te lupti daca vrei sa castigi ceva si trebuie s-o faci cu orice pret. Pomanagii poate ca primesc si ei ceva, dar istoria ii uita repede.
    Poveştile Formulei 1: Rascasse 2006: Momentul Schumacher
  • Daca Honda va investi 100 de mil. probabil vor face totul ca sa il ia pe Alonso si ii vor oferi spaniolului totul ca sa castige. Asa va putea si McLaren sa ajunga la bugetul celor de la Ferrari sau Mercedes. Ramane de vazut cum va functiona motorul Honda. Red Bull cauta un alt furnizor pentru a construi un motor dupa cum isi doresc ei, fiind constienti ca Renault nu mai poate dezvolta motorul, iar Mercedes nu le va oferi. Asa ca cea mai buna solutie e sa caute un furnizor din afara competitiei si sa construiasca o unitate special pentru ei, cu informatii de la ceilalti constructori implicati in F1.
    Honda ar putea cumpăra 50% din acţiunile McLaren
Pagina
12345...136137138...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău