• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Daca Raikkonen o tine tot asa, Ferrari o sa-si piarda rabdarea cu el mai repede decat ne-am fi asteptat. A iesit in evidenta doar cu accidente si greseli. Poate ghinion, poate ca nu se intelege cu monopostul, dar astea nu conteaza. Un pilot care primeste 15 mil. pe an trebuie sa confirme imediat. In momentul de fata echipa nu se invarte in jurul lui Alonso. Nici un pilot n-are sanse la titlu. Echipa incearca sa obtina cat mai multe puncte cu ambii piloti. Daca aveau sanse la titlu si Raikkonen si-o fura de fiecare data pe circuit de la Alonso, finlandezul avea viata grea la Ferrari. Apoi Massa asta in ultimii ani da doar declaratii. A plecat Domenicali din F1 si a ramas Massa. De condus nu prea mai are chef.
    Massa: "Raikkonen are probleme la Ferrari pentru că Alonso a construit echipa în jurul lui"
  • Asta cu creativitatea e cu dus si intors. Ori o ai mereu ori nu o ai niciodata. Iar daca o ai, nu inteleg de ce vrei o gramada de timp. Atat timp cat decizi sa lucrezi pentru o echipa, trebuie sa fii creativ in acel moment, nu peste 10 ani cand iti vine tie vreo idee geniala. De-aia te plateste, sa fii creativ in acel moment. Termenele limita foarte stranse ar trebui sa stimuleze creativitatea. Pilotii la randul lor au termene limite. Toata lumea are asa ceva. Inginerii nu sunt scriitori care publica o carte cand le vine vreo idee. Nu esti creativ, atunci nu te ocupa de dezvoltat monoposturi. Cum de altfel, n-ai o idee, nu te faci scriitor. Iar daca ai idei proaste, ramai in inginer/scriitor prost. Apoi ca sa reusesti imbunatatiri fata de oamenii impotriva carora lupti, prima data trebuie sa intelegi unde castiga ei si unde pierzi tu. Cred ca Ferrari n-au ajuns la aceasta etapa. Abia dupa se pot gandi la dezvoltare. Cu siguranta ei n-au inteles nici propriul lor monopost, cum naiba sa-l inteleaga pe al adversarilor. O echipa de ingineri care continua sa dezamageasca de cativa ani. Nu cred ca au nevoie de timp, ci au nevoie de persoane tinere. Ferrari ar trebui sa mizeze mai mult pe tineri absolventi care au creativitate si originalitate. Sunt o gramada de astfel de ingineri in toata lumea si Ferrari sta sa alerge dupa Newey...
    Allison a identificat problema Ferrari: "Inginerii trebuie lăsaţi să-şi exprime creativitatea"
  • @TestDriver 01 Nu vor exista schimbari drastice atat timp cat Ferrari iese pe profit si are destul... Au vandut 499 de masini, fiecare cu pretul de 1,2 mil. de Euro, in cateva zile, nici nu se pune problema ca Montezemolo sa plece de la Ferrari. Chestia e ca Formula 1 pentru el inseamna afaceri si sportul in sine a ramas pe locul 2(poate chiar mai jos). Prea multe afaceri, prea multa politica. Si asta strica, se vede. Ferrari e multumita - face bani cu sacul si e pe primele 3 locuri. Nu au mai castigat de mult, dar in ultimii ani au facut putina "galagie" la piloti, la constructori n-au contat. Iar cu noile motoare V6 nici atat nu o sa se streseze Ferrari. Ei nu construiesc masini cu motoare V6 si nici masini care consuma putin. Important sa se mentina in continuare pe primele 3 pozitii si sa faca bani. Restul e cancan ce vezi pe la Montezemolo care se da acum cu capul de pereti. Montezemolo va fi inlocuit din interiorul FIAT. Ferrari apartine de FIAT. Cand Montezemolo nu va mai aduce bani, va fi schimbat imediat. Acum momentan Ferrari stie sa faca doar parcuri de distractie, mai putin masini. Mi-ar fi placut sa mai traiasca Enzo si sa vad cum ar fi gestionat aceasta situatie. Nu cred ca i-ar fi placut ceea ce a ajuns F1 si Ferrari.
    Alonso: "Ferrari trebuie să profite de războiul intern de la Mercedes"
  • Bernie, sper sa bata si mascatii la usa ta si sa nu poti face nimic. :D
    Ecclestone refuză revenirea Franţei în calendarul Formulei 1
  • @Alexandra Cu siguranta ai gresit site-ul. Data viitoare incerca comentarii de-astea pe site-ul unica.ro, acolo ai mai multe sanse sa te inteleaga cineva.
    Alonso şi Vettel, afectaţi de defecţiuni tehnice la Monaco
Pagina
12345...137138139...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău