Daca Raikkonen o tine tot asa, Ferrari o sa-si piarda rabdarea cu el mai repede decat ne-am fi asteptat. A iesit in evidenta doar cu accidente si greseli.
Poate ghinion, poate ca nu se intelege cu monopostul, dar astea nu conteaza. Un pilot care primeste 15 mil. pe an trebuie sa confirme imediat.
In momentul de fata echipa nu se invarte in jurul lui Alonso. Nici un pilot n-are sanse la titlu. Echipa incearca sa obtina cat mai multe puncte cu ambii piloti. Daca aveau sanse la titlu si Raikkonen si-o fura de fiecare data pe circuit de la Alonso, finlandezul avea viata grea la Ferrari.
Apoi Massa asta in ultimii ani da doar declaratii. A plecat Domenicali din F1 si a ramas Massa. De condus nu prea mai are chef.
Asta cu creativitatea e cu dus si intors. Ori o ai mereu ori nu o ai niciodata. Iar daca o ai, nu inteleg de ce vrei o gramada de timp. Atat timp cat decizi sa lucrezi pentru o echipa, trebuie sa fii creativ in acel moment, nu peste 10 ani cand iti vine tie vreo idee geniala. De-aia te plateste, sa fii creativ in acel moment.
Termenele limita foarte stranse ar trebui sa stimuleze creativitatea. Pilotii la randul lor au termene limite. Toata lumea are asa ceva. Inginerii nu sunt scriitori care publica o carte cand le vine vreo idee.
Nu esti creativ, atunci nu te ocupa de dezvoltat monoposturi. Cum de altfel, n-ai o idee, nu te faci scriitor. Iar daca ai idei proaste, ramai in inginer/scriitor prost.
Apoi ca sa reusesti imbunatatiri fata de oamenii impotriva carora lupti, prima data trebuie sa intelegi unde castiga ei si unde pierzi tu. Cred ca Ferrari n-au ajuns la aceasta etapa. Abia dupa se pot gandi la dezvoltare. Cu siguranta ei n-au inteles nici propriul lor monopost, cum naiba sa-l inteleaga pe al adversarilor.
O echipa de ingineri care continua sa dezamageasca de cativa ani. Nu cred ca au nevoie de timp, ci au nevoie de persoane tinere. Ferrari ar trebui sa mizeze mai mult pe tineri absolventi care au creativitate si originalitate. Sunt o gramada de astfel de ingineri in toata lumea si Ferrari sta sa alerge dupa Newey...
@TestDriver 01 Nu vor exista schimbari drastice atat timp cat Ferrari iese pe profit si are destul... Au vandut 499 de masini, fiecare cu pretul de 1,2 mil. de Euro, in cateva zile, nici nu se pune problema ca Montezemolo sa plece de la Ferrari. Chestia e ca Formula 1 pentru el inseamna afaceri si sportul in sine a ramas pe locul 2(poate chiar mai jos). Prea multe afaceri, prea multa politica. Si asta strica, se vede. Ferrari e multumita - face bani cu sacul si e pe primele 3 locuri. Nu au mai castigat de mult, dar in ultimii ani au facut putina "galagie" la piloti, la constructori n-au contat. Iar cu noile motoare V6 nici atat nu o sa se streseze Ferrari. Ei nu construiesc masini cu motoare V6 si nici masini care consuma putin. Important sa se mentina in continuare pe primele 3 pozitii si sa faca bani. Restul e cancan ce vezi pe la Montezemolo care se da acum cu capul de pereti.
Montezemolo va fi inlocuit din interiorul FIAT. Ferrari apartine de FIAT. Cand Montezemolo nu va mai aduce bani, va fi schimbat imediat. Acum momentan Ferrari stie sa faca doar parcuri de distractie, mai putin masini. Mi-ar fi placut sa mai traiasca Enzo si sa vad cum ar fi gestionat aceasta situatie. Nu cred ca i-ar fi placut ceea ce a ajuns F1 si Ferrari.
@Alexandra Cu siguranta ai gresit site-ul. Data viitoare incerca comentarii de-astea pe site-ul unica.ro, acolo ai mai multe sanse sa te inteleaga cineva.
Ultimele comentarii
1092 in total