• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Hamiltoane, era incredibil daca o faceai anul trecut. Acum singurul lucru incredibil e monopostul Mercedes.
    Hamilton: "Ar fi incredibil să obţin în China a treia victorie consecutivă"
  • Poate daca va lasa la o parte politica si se va concentra pe sportul in sine, probabil Ferrari va fi mai bine. In ultima vreme a facut mai multa politica si afaceri decat sport. Rezultatele echipei Ferrari o confirma.
    Montezemolo se va implica mai mult la Ferrari pentru a ajuta echipa să câştige curse
  • @Dr Mengele Cineva mai sus spunea si ca nu este fan Ferrari, cum de altfel nu esti nici tu. Intreaga Italie se bucura. Ca sa nu mai vorbim de toti fanii Ferrari din toata lumea. Or fi toti nebuni. Bine ca esti tu sanatos. Ce ne-am fi facut fara tine... Mi-e mila de tine(si scarba, in acelasi timp) ca in anul 2013 cineva mai face referire la regimul nazist. Esti frustrat. Prefer sa te ignor, sub orice nume ai posta. Traim intr-o societate libera. Taie-ti internetul, izoleaza-te in casa si viseaza la Hitler al tau.
    Ferrari confirmă înlocuirea lui Domenicali cu Marco Mattiacci în funcţia de şef al echipei
  • @Soxy Ferrari ramane cu Vettel-Newey daca pleaca Alonso. Nu ca asta ar inseamna ca in 2015 va castiga Ferrari, dar e o alta incercare. Nu cred ca Alonso va pleaca la McLaren. Daca McLaren domina acum F1, probabil pleaca, dar asa de ce sa plece? Monopostul Ferrari pare mai competitiv decat McLaren. Raikkonen sigur nu se retrage la finalul sezonului. Mai sta un an,mai face si el bani de-o votca.
    Ferrari confirmă înlocuirea lui Domenicali cu Marco Mattiacci în funcţia de şef al echipei
  • Asta e an de sacrificiu. Nimic bun nu se poate intampla anul asta. Da, Ferrari se concentreaza deja pe 2015. Eu cred ca Domenicali va incerca mai degraba sa-l ia pe Newey-Horner decat sa-l readuca pe Brawn. Nu-mi pun sperantele in acest Mattiacci, care n-are nici o treaba cu F1 si nu inteleg ce-l recomanda pentru acest post, imi pare un om de afaceri, nu un om pentru sport. Ferrari a ajuns ca politica... oamenii nepotriviti in locul nepotrivit. Pacat ca in aceasta perioada jalnica din istoria Scuderiei s-au nimerit doi mari campioni ca Alonso si Raikkonen. Sper ca salariile pe care le primesc sa le mai spele din rusinea la care sunt supusi. Pentru ca e rusinos sa ai astfel de piloti si un monopost atat de slab. Cum de altfel a fost rusinos ca timp de 4 ani Ferrari nu a construit un monopost cu care sa lupte cu Red Bull. Ferrari mai intai trebuie sa-si schimbe atitudinea. Nu arata ca-si doreste sa castige, ci doar sa fie acolo pe circuit, printre cei mai buni. La inceputul anilor 2000 alta era atitudinea. Erau oameni determinati si ambitiosi. Astazi cativa mai sunt asa in cadrul Ferrari, restul vin ca sa-si ia baniii si sa faca afaceri/politica.
    Presă: Domenicali ve demisiona luni de la Ferrari şi va fi înlocuit de Marco Mattiacci
Pagina
12345...153154155...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău