• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Ok. după 2016 nu mai mă uit la F1. Aștept tot anul cursa de la Monza. După ce au distrus circuitul cu asfaltarea Parabolica, acum îl scot din calendar. Și italienii sunt proști. Scoți Monza? Mărește taxele pentru Ferrari, ca să facă Ferrari lobby să rămână Monza în calendar. Dar pariez că Ferrari face lobby să bage Mugello în calendar, circuitul lor, care e superb pentru motociclete, nu și pentru mașini.
    Negocierile pentru menţinerea circuitului de la Monza în calendar au eşuat
  • Se vorbește de 3 ani și 100 de milioane de lire, care înseamnă vreo 140 mil. de euro. Hamilton devine cel mai bine plătit pilot de F1. La toată suma asta se mai adaugă și bonusurile. Trece lejer de 60 de mil. de euro pe an dacă ia titlul mondial. O căruță de bani, dar nu cred că în 2018 Mercedes va mai fi unde este acum. Rămâne de văzut cât va mai câștiga atunci Hamilton, că nici nemții nu aruncă cu banii dacă n-au rezultate.
    Hamilton şi-a prelungit contractul cu Mercedes până în 2018
  • Ideea e că nu poți stabili unde sunt piloții, ca rezultat, atât timp cât ei nu reușesc să termine o cursă, din cauza problemelor tehnice. Probabil de aceea nici McLaren nu-și face griji să negocieze. Oricum în condițiile astea nu vine alt pilot la ei.
    McLaren nu negociază încă prelungirea contractului lui Button
  • Alonso nu participă pt că e ocupat să-l împace pe bossul McLaren_Mircea și să-i șteargă lacrimile.
    Doar şapte piloţi tutulari vor participa la testele de la Barcelona
  • De când e Williams echipă de top? :)) Din anii 90 băieții de la Williams nu mai contează în competiție. Ricciardo se duce ori la McLaren ori la Mercedes. Crede cineva că e nebun Vettel să-l accepte coechipier? Dacă vine la Ferrari, ar demonstra Arrivabene că vrea o echipă care să câștige și nu doar un pilot care să câștige, cum a fost în perioada Schumacher sau Alonso. Problema celor de la RBR e că Newey a lăsat-o mai ușor și se vede. Dacă McLaren recuperează pe final de sezon, fac pariu că în 2016 Ricciardo va fi alături de Alonso și îl va bate pe spaniol.
    Ricciardo avertizează că ar putea pleca de la Red Bull în absenţa performanţelor
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău