Ok. după 2016 nu mai mă uit la F1. Aștept tot anul cursa de la Monza. După ce au distrus circuitul cu asfaltarea Parabolica, acum îl scot din calendar.
Și italienii sunt proști. Scoți Monza? Mărește taxele pentru Ferrari, ca să facă Ferrari lobby să rămână Monza în calendar.
Dar pariez că Ferrari face lobby să bage Mugello în calendar, circuitul lor, care e superb pentru motociclete, nu și pentru mașini.
Se vorbește de 3 ani și 100 de milioane de lire, care înseamnă vreo 140 mil. de euro. Hamilton devine cel mai bine plătit pilot de F1. La toată suma asta se mai adaugă și bonusurile. Trece lejer de 60 de mil. de euro pe an dacă ia titlul mondial. O căruță de bani, dar nu cred că în 2018 Mercedes va mai fi unde este acum. Rămâne de văzut cât va mai câștiga atunci Hamilton, că nici nemții nu aruncă cu banii dacă n-au rezultate.
Ideea e că nu poți stabili unde sunt piloții, ca rezultat, atât timp cât ei nu reușesc să termine o cursă, din cauza problemelor tehnice. Probabil de aceea nici McLaren nu-și face griji să negocieze. Oricum în condițiile astea nu vine alt pilot la ei.
De când e Williams echipă de top? :)) Din anii 90 băieții de la Williams nu mai contează în competiție.
Ricciardo se duce ori la McLaren ori la Mercedes. Crede cineva că e nebun Vettel să-l accepte coechipier? Dacă vine la Ferrari, ar demonstra Arrivabene că vrea o echipă care să câștige și nu doar un pilot care să câștige, cum a fost în perioada Schumacher sau Alonso.
Problema celor de la RBR e că Newey a lăsat-o mai ușor și se vede. Dacă McLaren recuperează pe final de sezon, fac pariu că în 2016 Ricciardo va fi alături de Alonso și îl va bate pe spaniol.
Ultimele comentarii
1092 in total