Ferrari poate recupera diferența doar cu o inovație ilegală(i-o fi învățat sebică cum să facă „jucării”) sau Mercedes să-și fi stricat singuri mașina și să fi scăzut în performanță.
Dar nu cred că e vreo situație de genul. Mercedes a câștigat lejer în Australia, fără dureri de cap, și vor mai câștiga încât cursa din Malaezia o să pară un „accident” din partea celor de la Mercedes. Trebuie să fii într-adevăr tifoso nebun ca să crezi că Ferrari se bate cu Mercedes...
FIA a dat liber tuturor celorlalți, în detrimentul Mercedes, când le-a permis echipelor să-și modifice motorul. Dacă se foloseau motoarele de anul trecut, diferența era aceeași.
N-a investit Mercedes peste jumătate de miliard din 2010 ca să câștige doar un titlu. Îl vor mai avea și anul ăsta, probabil și în 2016, cel puțin la constructori. de fapt doar cel de la constructori conteaza. Eu zic că Mercedes vor lupta mulți ani pentru trofeu.
@ARM uneori @F1vision spune lucruri interesante, dar mi-e milă de el/ea că-și pierde timpul ca să scrie atât de mult când ar putea face lucruri mai interesante și mai frumoase. sau să-și deschidă blog și să-și scrie acolo părerile...
sunt baloane speciale pt echilibru, iar după câteva exerciții de echilibru, reușești să stăpânești balonul.
antrenamentele care contează pt F1 nu le face nici un pilot publice. a, și dopajul, despre care nu vorbește nimeni... se știe că piloții de F1 nu dau analize de urină, acolo unde se vede orice urmă de dopaj.
Unde naiba e Mercedes clasică? Au concurat în anii 50, cu genialul Fangio, și pe urmă au dispărut... E doar o altă echipă. Că fac ei Merțanuri? altă povesste, nimic de-a face cu F1.
P.S. De ce naiba @F1 Vision scrie atât de mult? Mai bine și-ar căuta o altă activitate.
Ultimele comentarii
1092 in total