• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Dacă a făcut Button un tur rapid în antrenamente/calificări, nu înseamnă că primește vreun titlu mondial. Cine e mai bun, sau cine are mașina mai bună, se vede în noiembrie, când, cu siguranță, Alonso va fi în fața britanicului în clasamentul piloților. Singurul lucru bun pentru McLaren ar fi să termine o cursă, apoi se vor gândi la diferența față de lider. Nu știu cum stă treaba la Ferrari sau ce au testat piloții. E posibil ca Raikkonen să aibă o setare mai bună sau un set de pneuri diferit de Vettel. Cert e că i-a dat neamtului 0,5. Dacă e vorba de setare, vor adopta setarea și pe mașina lui Vettel. Dacă e vorba de pneu... nu contează. Păcat că piloții nu au libertatea de a-și alege setările și coechipierul să nu aibă acces la ele. Referitor și la cazul Alonso vs. Hamilton sau Hamilton vs. Rosberg.
    China, antrenamente 2: Hamilton rămâne pe primul loc
  • Drum bun, cale bătută...
    Red Bull insistă că se va retrage din Formula 1 dacă nu este suficient de competitivă
  • Ferrari tot are strategii de prin 2009... și știm bine cum stau ei la capitolul strategie. Comparația lui Allison cu Newey nu-și are rostul. La 30 și ceva de ani, Newey desena câteva monoposturi care câștigau titlul în Formula 1. Vreo 5 numai cu Williams. Deci despre ce vorbim? RBR a scăzut de când Newey s-a retras și nu s-a mai implicat la fel de mult, dar se spune că el va desena monopostul pt 2016 și va colabora și cu cei de la Renault pt a rezolva problema motorului. Prin urmare, mă aștept ca la anul RBR să revină în lupta pentru victorii. Și ce pilot au acolo, în persoana lui Ricciardo...
    Ferrari a adoptat o strategie de design pe termen lung
  • Evident că orice pilot preferă banii decât titlurile. Pt mai mulți bani aleg să meargă la o echipă mai slabă, încearcă acolo 2-3 ani, nu iese nimic și pleacă la o echipă mai bună. A făcut-o și Rossi, a făcut-o și Schumacher. Care e problema? Alonso poate concura unde vrea el. Că e primul sau ultimul, la finalul carierei el numără sutele de milioane de Euro, Vettel titlurile. O să spuneți că titlurile rămân în istorie. Și Rockefeller a rămas în istorie, drept cel mai bogat om din toate timpurile. Eu zic să vorbim despre echipa de coada clasamentului când se termină sezonul. Multe se pot schimba până atunci...
    McLaren anticipează o cursă dificilă în China
  • Păi ce eroi când ăștia se opresc sau intră SC la o ploaie mai serioasă? :)) Formula 1 nici măcar nu e considerat un sport, a fost inventată ca o competiție a constructorilor de mașini. Comparația cu Nascarul e irelevantă. Americanii oricum sunt tâmpiți, în primul rând pt că se uită la porcăria aia, care n-are nimic de-a face cu cursele de mașini. Sper ca Pirelli să dispară cât mai repede din Formula 1. Au fost un dezastru.
    Pirelli solicită schimbări majore în formatul curselor şi promovarea piloţilor
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău