Ferrari a adoptat o strategie de design pe termen lung

de Daniel Popescu
Marti, 07.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Directorul tehnic James Allison a dezvăluit că Ferrari a adoptat o strategie de design pe termen lung şi că a redus presiunea care apasă pe umerii inginerilor.

Sunt aici pentru a mă asigura că nu mai există presiune pe oameni să furnizeze rezultate săptămâna viitoare, ci să lucrăm pe termen lung.

James Allison
Director tehnic Ferrari
Ferrari a devenit cea mai importantă rivală a celor de la Mercedes în debutul sezonului, ca urmare a progreselor demonstrate în privinţa performanţelor monopostului şi a unităţii de propulsie.

Directorul tehnic James Allison, care a preluat acest post la jumătatea anului 2013, este creditat pentru acest progres, iar britanicul a dezvăluit modul în care Ferrari a reuşit să treacă peste perioadă mai puţin fastă din anii anteriori. El a adoptat o strategie care a vizat în primul rând viziunea echipei pe termen lung şi eliminarea presiunii care apasă pe umerii inginerilor.

"Nu am făcut designul niciunei părţi a monopostului, pentru că avem mulţi oameni talentaţi care fac asta. Încerc doar să spun care sunt lucrurile în care merită să depunem mai multe eforturi.

Sunt aici pentru a mă asigura că nu mai există presiune pe oameni să furnizeze rezultate săptămâna viitoare, ci să lucrăm pe termen lung, ceea ce îţi permite să faci o treabă bună. Este greu să faci ceva în două-trei luni. Trebuie să construieşti un program pe parcursul anilor, nu pe parcursul săptămânilor", a explicat el.

În plus, Ferrari a traversat o amplă perioadă de restructurări ale departamentului tehnic pe parcursul pauzei dintre sezoane, însă Allison afirmă că efectele acestor schimbări nu sunt încă vizibile.

"Astfel de schimbări nu sunt uşor de făcut, dar sunt realizate pe termen lung pentru a ne asigura că avem o echipă de oameni care poate construi pentru viitor şi care să ne facă mai puternici luna de luna. Vom începe să culegem beneficiile în lunile şi anii care vor urma, întrucât diferenţele nu se vor vedea peste noapte", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (6)

  • Allison
    Nu-i chiar Newey, dar are sanse sa devina la fel de bun.
    22 4
  • Zici ca au castigat campionatul asa se pune problema mai nou. Ei nu au casigat cursa din Malaesya, a pierdut Mercedes. Da au progresat mult, dar nu stiu cat o sa se mai prosteasca Mercedes asa mult sezonul acesta.
    14 27
  • Mie nu mi se mai pare atat de bun Newey, mi se pare ca au inceput problemele pentru Rbr dupa plecarea lui Prodromou. Vom vedea...
    15 10
  • @Alex: Newey a dovedit nu doar prin RBR ci cu mai multe echipe incepand din epoci mult apuse cand abia existau butoane pe volan, si a creat masina campionana in toate etapele pana azi.
    Ferrari a spart gheata din mai multe puncte de vedere, dar sunt si ei constienti ca Mercedes este inca in avantaj.
    Problema o vad la Mercedes care a declarat si a sustinut multe chestii anul trecut si anul acesta, pe care le va incalca. De exemplu a impus obligativitatea strategiilor identice pentru cei doi piloti, ceea ce a si fost incalcat deja.
    16 0
  • Ferrari tot are strategii de prin 2009... și știm bine cum stau ei la capitolul strategie.
    Comparația lui Allison cu Newey nu-și are rostul. La 30 și ceva de ani, Newey desena câteva monoposturi care câștigau titlul în Formula 1. Vreo 5 numai cu Williams. Deci despre ce vorbim?

    RBR a scăzut de când Newey s-a retras și nu s-a mai implicat la fel de mult, dar se spune că el va desena monopostul pt 2016 și va colabora și cu cei de la Renault pt a rezolva problema motorului. Prin urmare, mă aștept ca la anul RBR să revină în lupta pentru victorii. Și ce pilot au acolo, în persoana lui Ricciardo...
    4 5
  • Kimi a fost adus doar pentru ca a cerut Allinson. Acum se vad roadele daca feedback-ul lui Alonso nu si-a mai varat coada
    5 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru