• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Sub bagheta lui Arrivabene, că doar nu e Vettel șeful în garaj, el doar conduce mașini și nici la asta nu s-a priceput foarte bine în 2014. Chestia cu „epoca Schumacher. Vettel=Schumacher” e doar marketing din partea celor de la Ferrari, nimic mai mult. Nu știu cum se va îmbunătăți atmosfera din cadrul Ferrari în condițiile în care echipa a renunțat la cel mai bun om și l-a adus pe Vettel bătut de coechipier. Adică orice mecanic din garaj poate să-l ia la mișto pe german, dar nu cred că angajații Ferrari au voie să pronunțe numele „Ricciardo” :))
    Avancronică F1 2015: Ferrari - renaştere sub bagheta lui Vettel
  • Într-un fel - amândoi sunt blonzi și vorbesc germana.
    Ferrari: "Vettel este o copie la indigo a lui Schumacher"
  • Și cum au reușit să le măsoare caii putere? Eu unul nu înțeleg spaniola. Nu știu dacă în vreo competiție motorizată se cunoaște exact puterea unui motor, căci în rest mass-media se rezumă doar la aproximări. Nu văd de ce constructorii ar declara puterea motorului, iar FIA nu cred că-i verifică, nu există vreo limită în această privință. Deci despre ce vorbim, Mircea? Și Honda lucrează la motorul ăla de doi ani și tot nu sunt în stare de nimic. Trebuia să vină la testele de la Jerez și să rupă pista. Așa au rupt doar motorul. Știința Honda...
    Mercedes anticipează că Ferrari şi Renault vor recupera diferenţa de putere a motorului
  • Acum e mai clar de ce nu se dorește marele premiu al Germaniei și sunt anumite discuții :)) Trebuie să dispară o cursă, ca să aibă loc și băieții cu petrolul. Azi Germania, mâine Monza, Spa... deja din ce în ce mai mulți piloți se antrenează sau locuiesc prin Dubai. Că vrem, că nu vrem, Dubaiul o să fie Monaco al Asiei...
    Qatar, foarte aproape să găzduiască curse de Formula 1 din 2016 sau 2017
  • Adevărul e că cea mai mare greșeală din cariera lui Alonso(doar nu știm noi viața lui personală) a fost că a rămas atâția ani la Ferrari și că a ales echipa asta, în acel moment. Și-a irosit la Ferrari cea mai bună perioadă a carierei. Ferrari a adus un pilot în formă maximă și i-a dat o porcărie de mașină. Acum au adus un pilot în cea mai scăzută formă a sa și rămâne de văzut ce mașină îi vor da.
    McLaren: "Alonso nu a cerut să fie pilotul numărul 1 al echipei"
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău