Sub bagheta lui Arrivabene, că doar nu e Vettel șeful în garaj, el doar conduce mașini și nici la asta nu s-a priceput foarte bine în 2014.
Chestia cu „epoca Schumacher. Vettel=Schumacher” e doar marketing din partea celor de la Ferrari, nimic mai mult. Nu știu cum se va îmbunătăți atmosfera din cadrul Ferrari în condițiile în care echipa a renunțat la cel mai bun om și l-a adus pe Vettel bătut de coechipier. Adică orice mecanic din garaj poate să-l ia la mișto pe german, dar nu cred că angajații Ferrari au voie să pronunțe numele „Ricciardo” :))
Și cum au reușit să le măsoare caii putere? Eu unul nu înțeleg spaniola. Nu știu dacă în vreo competiție motorizată se cunoaște exact puterea unui motor, căci în rest mass-media se rezumă doar la aproximări. Nu văd de ce constructorii ar declara puterea motorului, iar FIA nu cred că-i verifică, nu există vreo limită în această privință.
Deci despre ce vorbim, Mircea?
Și Honda lucrează la motorul ăla de doi ani și tot nu sunt în stare de nimic. Trebuia să vină la testele de la Jerez și să rupă pista. Așa au rupt doar motorul. Știința Honda...
Acum e mai clar de ce nu se dorește marele premiu al Germaniei și sunt anumite discuții :)) Trebuie să dispară o cursă, ca să aibă loc și băieții cu petrolul. Azi Germania, mâine Monza, Spa... deja din ce în ce mai mulți piloți se antrenează sau locuiesc prin Dubai. Că vrem, că nu vrem, Dubaiul o să fie Monaco al Asiei...
Adevărul e că cea mai mare greșeală din cariera lui Alonso(doar nu știm noi viața lui personală) a fost că a rămas atâția ani la Ferrari și că a ales echipa asta, în acel moment. Și-a irosit la Ferrari cea mai bună perioadă a carierei. Ferrari a adus un pilot în formă maximă și i-a dat o porcărie de mașină. Acum au adus un pilot în cea mai scăzută formă a sa și rămâne de văzut ce mașină îi vor da.
Ultimele comentarii
1092 in total