@ion dacă mai trăia Enzo, îl dădea afară înainte să strângă pumnul. Nu că ăștia din ziua de azi ar fi mai indulgenți...
Să dea cu pumnul în masă când nu și-o ia de la coechipier. Cred că la Red Bull bătea cu pumnul în masă ca să-l aducă înapoi pe Webber.
Comparația cu Schumacher e una care nu-i face cinste legendei.
Oare pentru că germanii nu se identifică cu echipa de F1 Mercedes, cu sediul în Anglia, cu ingineri englezi, formată dintr-un englez și o corcitură de german, condusă de un englez?
Mulți dintre germanii care-l susțineau pe Schumacher, astăzi susțin Ferrari.
Renunță Ferrari la istorie, cam așa se va întâmpla și la Monza.
Mercedes, Ferrari sunt istoria automobilismului, alături de alte mărci, dar Mercedes a renunțat la istorie în favoarea succesului. Cât succes... rămâne de văzut. Probabil ar fi putut avea același succes și cu sediul în germania, promovându-și istoria construită în atâtea decenii de existență.
Dacă nu-i cucerești pe cei de la tine acasă, greu de crezut că o poți face cu ceilalți. Și germanii sunt pasionați de mașini, dar nu și de F1 a lui Bernie.
Practic e un inginer șef de cursă. Ca în politica românească, mai inventăm niște posturi ca să mai dăm de-o ciorbă băieților pe care-i avem la inimă. Nu înțeleg rostul unui inginer șef de cursă, în condițiile în care inginerii de cursă ar putea să vorbeacă direct cu Arrivabene, doar stau unii lângă alții. Eu aș fi optat pentru un sistem cât mai simplu, căci s-a văzut că la Ferrari nu știe stânga ce face dreapta, cu atâția oameni în joc. Mai simplu, mai eficient, cu o mai mare putere concentrată în mâna unui om cu experiență, iar aici era nevoie de un Ross Brawn.
Ultimele comentarii
1092 in total