• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @ion dacă mai trăia Enzo, îl dădea afară înainte să strângă pumnul. Nu că ăștia din ziua de azi ar fi mai indulgenți... Să dea cu pumnul în masă când nu și-o ia de la coechipier. Cred că la Red Bull bătea cu pumnul în masă ca să-l aducă înapoi pe Webber. Comparația cu Schumacher e una care nu-i face cinste legendei.
    Vettel ar putea inaugura noul monopost Ferrari în detrimentul lui Raikkonen
  • @ion Stai liniștit că nici Ferrari nu va câștiga curse în 2015...
    Alonso: "Va fi dificil să câştig curse în 2015"
  • Și eu care credeam că Mircea va fi primul care dezvirginează noul monopost...
    Alonso va fi primul pilot care va testa noul monopost McLaren
  • Oare pentru că germanii nu se identifică cu echipa de F1 Mercedes, cu sediul în Anglia, cu ingineri englezi, formată dintr-un englez și o corcitură de german, condusă de un englez? Mulți dintre germanii care-l susțineau pe Schumacher, astăzi susțin Ferrari. Renunță Ferrari la istorie, cam așa se va întâmpla și la Monza. Mercedes, Ferrari sunt istoria automobilismului, alături de alte mărci, dar Mercedes a renunțat la istorie în favoarea succesului. Cât succes... rămâne de văzut. Probabil ar fi putut avea același succes și cu sediul în germania, promovându-și istoria construită în atâtea decenii de existență. Dacă nu-i cucerești pe cei de la tine acasă, greu de crezut că o poți face cu ceilalți. Și germanii sunt pasionați de mașini, dar nu și de F1 a lui Bernie.
    Germania riscă să fie eliminată din calendarul Formulei 1 pentru 2015
  • Practic e un inginer șef de cursă. Ca în politica românească, mai inventăm niște posturi ca să mai dăm de-o ciorbă băieților pe care-i avem la inimă. Nu înțeleg rostul unui inginer șef de cursă, în condițiile în care inginerii de cursă ar putea să vorbeacă direct cu Arrivabene, doar stau unii lângă alții. Eu aș fi optat pentru un sistem cât mai simplu, căci s-a văzut că la Ferrari nu știe stânga ce face dreapta, cu atâția oameni în joc. Mai simplu, mai eficient, cu o mai mare putere concentrată în mâna unui om cu experiență, iar aici era nevoie de un Ross Brawn.
    Ferrari l-a recrutat pe Toni Cuquerella pentru postul de inginer-şef
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău