• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @(89) Puteau să nu mai folosească tipul ăla de pneu care exploda și foloseau unele mai dure. Nu cred că toate pneurile explodau. @Soxy Și o fi neam cu tata? Să fie sănătos dacă e pilot Ferrari. Dacă vine un pilot adevărat la Ferrari, nu vodkanen, șterge cu cempionul pe jos.Știu că acum pentru tine Vettel e cel mai bun pilot de pe grilă, are 4 titluri meritate și alte vrăjeli de genul ăsta, dar unii nu-și schimbă părerile cum își schimbă Vettel culoarea, nu toți suntem Mircea, azi să nu-l apreciem, mâine să-l idolatrizăm.
    Ferrari şi Renault pot profita de o scăpare a regulamentului pentru a dezvolta motoarele mai mult timp
  • A venit Vettel la Ferrari și ăștia caută numai șmecherii ca să-l facă ciempion. Numai că șmecheriile astea nu țin prea mult și când vine unul mai bun te bate de-ți sună apa în cap, așa cum a făcut Mercedes anul ăsta și cum i-a dat Ricciardo ciempionului. Tot așa a câștigat ciempionul titlul și în 2013, când la mijlocul sezonului s-a schimbat regulamentul în favoarea celor de la Red Bull, că dacă e pe merit... vai de ciempion.
    Ferrari şi Renault pot profita de o scăpare a regulamentului pentru a dezvolta motoarele mai mult timp
  • Oficial România a intrat în Formula 1!
    Peste 60 de trofee au fost furate din fabrica Red Bull Racing
  • Mai vorbește uneori gura fără el, poate de la prea mult entuziasm, dar este unul dintre cei mai buni piloți de pe grilă. Stilul său de a lupta și de a munci seamănă cu stilul lui Alonso. Nu strălucește în calificări, dar în cursă e cel mai bun. Sper să-și păstreze mereu această motivație și într-o zi să aibă cel puțin un titlu de campion. Dacă Vettel are 4, el merită cel puțin atât... Ce frumos ar fi ca în 2015 să avem un duel Hamilton, Alonso și Ricciardo, adică cei mai buni de pe grilă. La câți piloți buni sunt în F1, locul 2 pentru Rosberg e mai mult decât merită.
    Ricciardo: "Experienţele de la HRT şi Toro Rosso, sursa motivaţiei din 2014"
  • De la plecarea lui Todt italienilor nu le-a lipsit oamenii cu creier, că au avut destui în ogradă, ci un om cu creier care să-i conducă pe toți cei cu creier. Și se pare că nici acum n-au învățat asta. Nu trebuie să fii un bun lider, ci trebuie să ai cunoștințe și despre F1, câțiva ani petrecuți prin garaj cu băieții, cu mașinile, să fii motivat. Arrivabene clar nu are aceasta experiență și e motivat doar de bani. Nici motivația însăși nu e suficientă, că așa poți să iei un fan și să-l faci șeful Scuderiei. Apoi mai e problema lui Raikkonen, lipsit de orice motivație. Problema lui Vettel, care a clacat psihic după eșecul din 2014. Doar mutul crede că Vettel mai e același ca pilotul din 2011 sau 2013. E deja alt om - are copil, nevasta și a fost umilit de coechipier. Enzo Ferrari nu-l aducea. Germanul va avea nevoie de un sezon cu rezultate bune ca să-și refacă psihicul. Dacă Ferrari se vor zbate la coada top 10, Vettel n-are un viitor strălucitor. Comparația lui Vettel cu Schumacher acum se dovedește cea mai amuzantă chestia din F1 a ultimului deceniu. Mai pe scurt, Ferrari n-are coloană vertebrală, oameni cheie care să dirijeze întregul progres. Toți sunt puși ca niște petice la un sac spart. Poate peste vreo 3 ani se vor schimba lucrurile, dar în 2015 e imposibil.
    Ferrari i-ar putea recruta pe directorul de design Red Bull şi fostul director tehnic Mercedes
Pagina
12345...757677...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău