Când îi tot aud pe ăștia... de parcă e vreo șmecherie să-i bați recordurile lui Senna sau lui X, în loc să tragă fiecare să-și facă un nume. Schumacher are 2 ori mai multe titluri decât Senna, dar în ochii multora nu se pune cu brazilianul. Senna a fost un pilot excepțional, dar uneori în F1 nu câștigă titlul cel mai bun pilot, ci pilotul cu cea mai bună mașină. În 2010 Hamilton nu mai îndrăznea să viseze nici la al doilea titlu...
Eu zic că Mercedes va încerca în 2015 să-l facă pe Nicușor campion, ca să aibă doi campioni mondial cu Mercedes.
Nu înțeleg de ce toată lumea compară F1 cu MotoGP. Motocicletele sună mult mai frumos, în MotoGP e Rossi, adică peste 50% din spectatorii de la fiecare cursă vin pt el, cu motocicleta poți depăși pe fiecare viraj, piloții au voie să se atingă fără să intervină comisarii, piloții au voie să se apere și să închidă virajul când vor ei și să-l oblige pe pilotul din spate să frâneze mai devreme etc.
Volkswagen e un gigant, ca grup, nu ca producător. Deține VW, Audi, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Ducati, Seat, Skoda, Bentley. Au existat și zvonuri că ar dori să cumpere FIAT. S-o facă, și participă cu Ferrari în F1. :D Cu siguranță nu vor participa cu VW. Poate Porsche, Audi sau Bugatti. Aș tinde să cred că Porsche/Lamborghini va fi, deoarece sunt producători de mașini sportive.
Chestia cu „anglia e patria F1” e vrăjeală. Știm cu toții că echipele aleg Anglia din motive financiare, iar Ferrari a rămas în Italia pt că e favorizată de guvern. Marchionne și fam. Agnelli vor să despartă Ferrari de FIAT, ceea ce probabil va duce la vânzarea companiei FIAT. Oricum nu cred că Ferrari poate supraviețui fără FIAT și toate favorurile guvernului italian.
Eu îmi doresc VW în F1, indiferent cu ce echipă vor participa. Mercedes, Ferrari, Honda, Porsche/Audi/Lamborghini... nu sună deloc rău. Dar îmi pare rău că apare câte un monstru de-ăsta care le cumpără pe celelalte companii. Vom ajunge să mai fie 2-3 monștri, care dețin companii, ceea ce duce la reducerea nr de producători în competițiile cu motor. Adică în raliuri de ex. nu se va implica Skoda ca să facă concurență celor de la VW, pt că aparțin de același monstru. Alfa nu va mai reveni în F1, atât timp cât aici e Ferrari, deși Alfa a scris cândva istorie, primul constructor care a câștigat titlul în F1. Sau Maserati.
În fiecare an aceeași poveste. Circuite groaznice precum Bahrain, Coreea, Singapore, Rusia, SUA, Abu Dhabi.
Mi-e dor de circuitele din trecut cu gazon pe margin, cu mașinile care ridicau praful în urma lor când ieșeau de pe porțiunea asfaltată, cu tribunele naturale. Acum dacă apare puțin pământ pe circuit, intră SC. Mult mai naturale erau circuitele în trecut. În 94 cred că murea de râs Schumacher dacă-i spuneai că într-o zi va conduce pe un circuit în nocturnă în mijlocul deșertului.
Ultimele comentarii
1092 in total