• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Când îi tot aud pe ăștia... de parcă e vreo șmecherie să-i bați recordurile lui Senna sau lui X, în loc să tragă fiecare să-și facă un nume. Schumacher are 2 ori mai multe titluri decât Senna, dar în ochii multora nu se pune cu brazilianul. Senna a fost un pilot excepțional, dar uneori în F1 nu câștigă titlul cel mai bun pilot, ci pilotul cu cea mai bună mașină. În 2010 Hamilton nu mai îndrăznea să viseze nici la al doilea titlu... Eu zic că Mercedes va încerca în 2015 să-l facă pe Nicușor campion, ca să aibă doi campioni mondial cu Mercedes.
    Hamilton vrea să egaleze palmaresul de trei titluri al lui Senna
  • Nu înțeleg de ce toată lumea compară F1 cu MotoGP. Motocicletele sună mult mai frumos, în MotoGP e Rossi, adică peste 50% din spectatorii de la fiecare cursă vin pt el, cu motocicleta poți depăși pe fiecare viraj, piloții au voie să se atingă fără să intervină comisarii, piloții au voie să se apere și să închidă virajul când vor ei și să-l oblige pe pilotul din spate să frâneze mai devreme etc.
    FIA, interesată să caute noi echipe pentru Formula 1
  • Volkswagen e un gigant, ca grup, nu ca producător. Deține VW, Audi, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Ducati, Seat, Skoda, Bentley. Au existat și zvonuri că ar dori să cumpere FIAT. S-o facă, și participă cu Ferrari în F1. :D Cu siguranță nu vor participa cu VW. Poate Porsche, Audi sau Bugatti. Aș tinde să cred că Porsche/Lamborghini va fi, deoarece sunt producători de mașini sportive. Chestia cu „anglia e patria F1” e vrăjeală. Știm cu toții că echipele aleg Anglia din motive financiare, iar Ferrari a rămas în Italia pt că e favorizată de guvern. Marchionne și fam. Agnelli vor să despartă Ferrari de FIAT, ceea ce probabil va duce la vânzarea companiei FIAT. Oricum nu cred că Ferrari poate supraviețui fără FIAT și toate favorurile guvernului italian. Eu îmi doresc VW în F1, indiferent cu ce echipă vor participa. Mercedes, Ferrari, Honda, Porsche/Audi/Lamborghini... nu sună deloc rău. Dar îmi pare rău că apare câte un monstru de-ăsta care le cumpără pe celelalte companii. Vom ajunge să mai fie 2-3 monștri, care dețin companii, ceea ce duce la reducerea nr de producători în competițiile cu motor. Adică în raliuri de ex. nu se va implica Skoda ca să facă concurență celor de la VW, pt că aparțin de același monstru. Alfa nu va mai reveni în F1, atât timp cât aici e Ferrari, deși Alfa a scris cândva istorie, primul constructor care a câștigat titlul în F1. Sau Maserati.
    Volkswagen analizează posibilitatea de a concura în Formula 1 cu propria echipă
  • Să tremuri Mircică, vine Newey la Ferrari, că altfel nu se explică transferul lui Vettel.
    Presă: Ferrari îl va concedia şi pe designerul şef Tombazis
  • În fiecare an aceeași poveste. Circuite groaznice precum Bahrain, Coreea, Singapore, Rusia, SUA, Abu Dhabi. Mi-e dor de circuitele din trecut cu gazon pe margin, cu mașinile care ridicau praful în urma lor când ieșeau de pe porțiunea asfaltată, cu tribunele naturale. Acum dacă apare puțin pământ pe circuit, intră SC. Mult mai naturale erau circuitele în trecut. În 94 cred că murea de râs Schumacher dacă-i spuneai că într-o zi va conduce pe un circuit în nocturnă în mijlocul deșertului.
    Calendar Formula 1 2015: Coreea de Sud revine. Număr record de 21 de curse
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău