• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Ba contează în clasament. Dacă va câștiga cursa un McLaren și Alonso abandonează, că Raikkonen oricum e degeaba, McLaren va strânge mai multe puncte decât Ferrari. Sigur că sunt șanse mici, dar cred că și o clasare pe 3 și 4 le-ar aduce suficiente puncte, care pare mai plauzibilă.
    Abu Dhabi, antrenamente 2: Hamilton rămâne cel mai rapid
  • @Jugaru 2005: Alonso 133 de puncte, Schumacher 62. Da, l-a „ucis”. De fapt nu știu de ce spune lumea că în 2005 l-a bătut pe Schumacher, când germanul nici nu era în luptă. Atunci lupta a fost cu Raikkonen. A, și în 2005 Alonso și-a permis să nu participe la cursa din SUA, deși era în lupta pentru titlu. Să fim serioși, nici un pilot nu e vreun zeu, toți sunt de bătut. Și Schumacher și-a luat destulă bătaie de la Alonso. Că vreți să recunoașteți sau îl preaslăviți prea mult pe Schumacher, Alonso e unul dintre cei mai buni piloți din istoria Formulei 1, și a demonstrat-o în 2010 și 2012 și chiar în 2014.
    Alonso va purta o cască specială la ultima cursă pentru Ferrari
  • Dacă Alonso câștiga titlurile alea în 2010 și 2012 astăzi era văzut ca cel mai bun pilot din istoria celor de la Ferrari. Oricum și așa stă lejer lângă Schumacher, Lauda s.a. Succes, Alonso! Sper să ai în 2015 o mașină de top și să-ți iei revanșa în fața lui Hamilton. Când în lupta pentru titlu va interveni și alt pilot, cu siguranță Mercedes nu-i va mai lăsa pe băieții lor să facă ce vor pe circuit, că altfel câștigă Alonso titlul fără stres.
    Alonso va purta o cască specială la ultima cursă pentru Ferrari
  • Uitați cum se pregătește Lewis https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10366168_1975201749284801_2648310038934650281_n.jpg?oh=a41f2d362ebb1a5c0745a5ebea9c2e51&oe=54D6AA50 :))
    Avancronica Marelui Premiu din Abu Dhabi: Luptă decisivă pentru titlul mondial
  • Digi, Dolce - același lucru, numai că ăia de la Digi vorbeau mai mult și mai tare. Să nu începem să înșirăm pe aici bazaconiile celor de la Digi. De fapt nici nu înțeleg rostul emisiunii „Grila de start” atât timp cât băieții ăia nu sunt cine știe ce specialiști și n-au informații de la fața locului, n-au analize ale monopostului. la Grila de start încep amândoi să-și spună părerea, ceea ce pe mine mă lasă rece. Prefer să se rezume doar la cursă și aș aprecia dacă s-ar rezuma doar la comentarea cursei, să informeze poziția piloților, intrarea la boxe, steagurile galbene și alte lucruri banale, dar nici la asta nu se pricep. Nu știu cum patronii de televiziune sunt nebuni să plătească niște indivizi care nu sunt în stare să comenteze nici măcar ceea ce observă pe ecran...
    Avancronica Marelui Premiu din Abu Dhabi: Luptă decisivă pentru titlul mondial
Pagina
12345...858687...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău