• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

grantorino

  • Membru din 11.05.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 37 in total
  • Apreciem faptul ca nemtii au luat la cunostinta prezenta Romaniei pe harta, dar nu ne-ar dauna si o fabrica ceva mai sanatoasa asa...just saying
    Mercedes-Benz a inaugurat un centru național de logistică lângă București
  • E greu ca poporul sa fie interesat in masini electrice si sa isi doreasca sa conduca o masina electrica daca politicienii nu isi arata interesul in a transforma Romania intr-o tara electrificata. Nu intreg electrificata, bineinteles, dar macar sa vedem o intentie de a aduce un nou mod de a ne transporta in tara. Statiile de incarcare de la Kaufland nu fac Bucurestiul un oras electrificat, asa cum Dacia Spring nu face Romania un exemplu de tara care produce masini electrice. Nu ma leg de Spring pentru ca, chiar daca e produsa in China si este in mare parte facuta din Renault-uri reciclate, este prima incercare de ceva nou de la Dacia. Intorcandu-ne la Romania, ce avem nevoie in urmatorii ani este o fabrica de automobile/baterii electrice si nu ne putem baza doar pe Ford, sau Dacia.
    STUDIU: România, printre țările din Europa cu cel mai mic interes pentru mașinile electrice
  • Cum se face ca niciuna din aceste tari nu are industrie auto? Ce ii pasa Lituaniei ca Dacia va trebui sa inchida? Nordicii stau pe norul lor si au mari cerinte. Sa se ia de mana cu Greta si sa nu se mai duca nimeni la scoala, ca daca il fac ei o sa devina cel mai bun sistem de invatamant...fara invatamant. Facem greva sa salvam planeta sau muncim ca sa o salvam? Sa se faca schimbarea cand vor putea toate tarile din Uniune, ca de-aia e Uniune, nu?
    Nouă state membre UE cer o dată clară pentru interzicerea vânzărilor de mașini pe benzină şi motorină
  • Sa mai zica cineva ca nu suntem si noi pe primul loc la ceva. Acum, lasand gluma de o parte, este ingrijorator. Cauzele? Dupa parerea mea mare parte din aglomeratie este creata de cantitatea imensa de masini care circula, si nu ma refer la faptul ca unii au doua masini pe familie, ci faptul ca multi se misca pe distante ridicole cu masina. De ce ai face 1 km cu masina ca sa te duci la magazin? Asta alimenteaza poluarea, chinuitul masinilor si puturosenia. Inca un lucru, in Bucuresti avem primarul perfect pentru fluidizarea traficului, Nicusor este olimpic la matematica, s-a dat mare in campanie ca are strategii de fluidizare, unde sunt? In sertar, ca noi tot ne inghesuim in trafic. Si sa nu mai vorbesc de strazi. Nu numai ca multe sunt teribile dpdv al asfaltului, dar pur si simplu sunt ocupate prost. Multi parcheaza unde au ei treaba, si in mijlocul bulevardului daca trebuie, si logic ca traficul se gatuie, ergo se creaza ambuteiaje. Sau desteptii care trec pe rosu, si asa semafoarele sunt prost sincronizate cum a zis cineva mai sus, daca mai si treci pe rosu mari sanse sunt sa ramai in intersectie, ergo creezi aglomeratie. Daca s-ar respecta regulile logice, dar si ale codului strazii, de "nu blochezi intersectia", sau "nu tai calea" sau orice alta lege care fluidizeaza traficul nu am mai ramane blocati in trafic. Sau apelam la clasica solutie de lume occidentala: bicicleta sau motocicleta. Ocupi mai putin loc, te misti mai repede, te simti mai sanatos si gasesti mai usor loc de parcare. Daca ploua, iei autobuzul, metroul, troleul. Nu zic ca sunt perfecte ultimele trei solutii, trebuie imbunatatite, inlocuite, curatate, reparate, ceva, dar in Europa se poate. Daca tot ne vrem occidentali, haideti fratilor sa luam autobuze hibride ca la Brasov sau la Targoviste, sau Europa de Vest.
    București, cel mai aglomerat oraș din lume: șoferii pierd anual 134 de ore în trafic
  • Mi se pare mie sau tine mai mult Ford la fabrica de la Craiova decat Dacia la Mioveni?
    Ford vrea să restructureze mai multe fabrici europene și să reducă producția: uzina de la Craiova este “în siguranță”
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău