• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @FanF1: Detalitez un pic ce m-a derajnat la Hamilton. Nu lipsa de monopost si echipa a facut ca el sa nu comunice si sa stea cu spatele la ceilalti. Sa nu mai vorbim ca a stat cu spatele la seful statului in care e musafir. Nu a dat jos casca decat cand era cu f..dul la toti, si a continuat pe podium comportamentul unui copil caruia i-au luat pe nedrept jucaria preferata. A pornit de pe 10 si a iesit pe 2, a fost un rezultat bun in conditiile date. Trebuie sa te comporti ca atare si nu cum a demonstrat Hamilton. De aici votul de blam pentru el pe care il sustin.
    Careul de aşi: Rosberg obţine în Rusia a patra victorie consecutivă! Hamilton şi Raikkonen pe podium, Vettel a abandonat în primul tur
  • Felicitari Rosberg. Dupa ani de ghinion, anul acesta se pare ca s-a schimbat ceva. McLaren da semne de revigorare, ambii piloti in puncte! Hamilton, comportament execrabil ce imi dovedeste in continuare ca nu este nici pe departe un campion. Pe langa viteza pe circuit si un pic de noroc, trebuie sa ai si caracter de campion, ceea ce ii lipseste cu desavarsire.
    Careul de aşi: Rosberg obţine în Rusia a patra victorie consecutivă! Hamilton şi Raikkonen pe podium, Vettel a abandonat în primul tur
  • Poate nu inteleg eu umorul fracez, dar..... nu prea vad legatura dintre o imaginea unei masini F1 si un monopost pus pe o placa de surf manevrata cu vasle.... ma cam depaseste... In rest bravo lor ca intr-un timp extrem de scurt au reusit sa construiasca o masina care la teste nu s-a prezentat rau deloc. Vedem in weekend!
    În sfârşit, galben! Renault a dezvăluit culorile monopostului pentru sezonul 2016 al Formulei 1
  • De principiu incercati la masina proprie sa blocati stergatorul de parbriz pe verticala in dreptul ochilor, si mergeti prin oras asa un pic. Cam "atat de putin" deranjeaza la condus. Iti sare permanent focusul ochilor de pe drum pe stergator si inapoi. Poate cu timpul te mai obisnuiesti, dar oricum nu mi se pare ok sa pui un obstacol apropiat in aria vizuala a pilotului, mai ales central. Dar asta este doar parerea mea.
    Teste Barcelona, ziua 3: Raikkonen, cel mai bun timp. Ferrari a testat sistemul de protecţie halo pentru cockpit
  • Apropo de inchiderea partiala a monopostului ... din reprezentarea de mai sus, daca ramane asa, cam intervine puternic in aria de vizibilitate a pilotului, ceea ce mi se pare un inconvenient foarte puternic. Ca ai un parbriz in fata, treaca mearga in conditiile in care nu distorsioneaza din cauza curburii dar cand ai o bara in fata si inca o placa deasupra... in primul rand ti se ingusteaza campul de vedere si nu mai vorbim de umbrirea schimbatoare care o da ochilor. Ce placut poate fi un flicker aleator imediat dupa start si prima tura de exemplu
    Revoluţie în F1: în 2016 se schimbă formatul calificărilor, în 2017 apare cockpitul parţial închis şi monoposturile vor fi mai rapide
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău