• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @ha,ha,ha: Pune cauciucuri de vara uzate pana la sarma pe acelasi audi, acelasi logan si mai pune si un porsche la bataie cu aceleasi cauciucuri si da-le drumul pe un circuit total pe gheata. Timpii vor fi aproximativ aceiasi la toate cele trei masinile, pentru ca limita va fi aderenta rotii si nu performanta masinii. Asta e problema.
    Pirelli solicită negocieri cu privire la schimbarea duratei de viaţa a pneurilor
  • Deci echipa Lotus cu motoare Mercedes sa fie recunoscuta ca si echipa de uzina istorica Renault?
    Renault a salvat temporar Lotus de la intrarea în insolvenţă
  • In conditiile in care monoposturile ar fi total identice ar fi asa, cu 15 ture de calificari toti la acelasi timp. Dar actual ele functioneaza la acelasi nivel, nivelul dictat de rezistenta cauciucului, egala cu cea a unui pr....ativ de proasta calitate. Fiecare monopost poarta semnatura unica a echipei de ingineri care a proiectat-o, si care ar trebui lasat sa se dezlantuie la maxima potenta timp de 99-100% din cursa. Azi avem startul, 2-3 ture de asezare a ordinii in pluton, si apoi trenulet la 2-3 secunde diferenta ca sa protejam cauciucurile, apoi vin schimburile de cauciucuri unde eventual se mai poate schimba cate ceva marunt, si apoi vin ultimele 3-4 ture cand cu ramasita de cauciucuri poate mai risti un atac pentru o depasire, evident daca nu iei o pana. Si luand ideea in continuare, acum, cu aceste cauciucuri foarte performante, chiar avem multe depasiri. Uite de exemplu Vettel de pe 2 a ajuns pe ultimul loc in 1 tura. Toti pilotii au avut cate o depasire intr-un singur tur !
    Pirelli solicită negocieri cu privire la schimbarea duratei de viaţa a pneurilor
  • De principiu Arai a mai vorbit in contradictoriu, dar situatia in fapt este ca Honda revine dupa multi ani de pauza. Este acceptabil in aceste conditii ca sa nu functioneze totul cum trebuie din prima. Din ani lumina au redus diferenta totusi, dar mai este destul de multa diferenta de gasit. Având în vedere că sunt totusi la inceput, hai sa dam in ei cu pietricele mai mici, inca mai au circumstante atenuante. Deja la anul marim pietrele.
    Honda va schimba arhitectura motorului în sezonul 2016
  • @serban: asa este, si mai ales ca regulamentul nu era blocat in favoarea unei singure echipe, mai ales ani la rand.
    Vettel: "Datorită fanilor, locul doi la Monza valorează mai mult decât o victorie"
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău