• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @Kyro: ai perfecta dreptate. @Radu: foarte buna observatie. Probabil ar terbui sa aiba in contract ceva clauze. Mai ales daca Renault se retrage.
    Renault: "În 2016 vom avea propria echipă sau ne vom retrage din Formula 1"
  • Adica ei au decis asta? De fapt asta este varianta care le-a ramas. In conditiile in care au motorul actual si nu au idee cum sa il imbunatateasca, e normal sa ramana fara clienti, deci nu mai au cui sa furnizeze nimic.... poate Manor prin sponsorizare, adica furnizare de motoare fara nicio plata. Deci ca sa ramana singura optiunea este varianta echipei proprii. Ciudata, ilogica, si cam nesimtita fata de celelalte echipe, dar total pe stilul nemernic financiar al lui Bernie este solicitarea de bani pentru 2 titluri castigate ca apoi echipa sa nu mai existe devenind privata. Mai ales ca acum echipa pentru care ei cer bani de echipa istorica, este una privata cu motoare mercedes. Mai au un as in maneca totusi, in istorie la fiecare schimbare de motoare Renault reuseste sa revina doar dupa cativa ani, deci poate in 2-3 ani va face un motor bun iar, desi asa nasol ca acum nu tin minte sa fi fost.
    Renault: "În 2016 vom avea propria echipă sau ne vom retrage din Formula 1"
  • SIncer eu inclin sa cred din ce in ce mai mult ca de la acel acrosaj de anul trecut dintre cei doi, Hamilton este avantajat. In conditiile in care este avantajat din ce in ce mai vizibil, nu cred ca putem face o comparatie intre cei doi piloti sa putem spune care este mai bun. Ok, intrebarea de ce. Nu am un raspuns clar inca, dar daca privesti evenimentele din ultimii doi ani...
    Lotus: "Mercedes a îmbunătăţit motorul cu 0.3 secunde pe tur"
  • Cred ca erata este: Motorul lui Hamilton este cu 0.3 secunde mai rapid pe tur...
    Lotus: "Mercedes a îmbunătăţit motorul cu 0.3 secunde pe tur"
  • Ma alaturi celor de parere ca asta este doar o alta declaratie de PR si nimic mai mult. Verstappen se referea probabil la planificari de alt gen, respectiv cum iti iei avantul necesar pe anumite portiuni de pista, care sunt locurile pe pista care sunt mai avantajoase pentru anumite manevre etc. Nu poti sa planifici ca de ex in curba 5 vei fi pe interior la metrul cutare si Rosberg tocmai o sa franeze un pic timpuriu si atunci vei putea sa intri primul in curba etc. Astea sunt situatii unice pe pista si nici cu Nostradamus in spate nu le poti prevedea, altfel celalalt pilot ar lua măsuri. Este evident că situatia unica iti creeaza oportunitati care le poti exploata, dar si faptul ca unele zone sunt mai bune pentru anumite manevre... Declaratiile lui Ham de mai sus sunt pentru copii care nu au nici macar permis de conducere si pot fi vrajiti de astfel de cuvinte.
    Hamilton: "Nu-mi place sa planific depasirile, pentru a-i lua prin surprindere pe rivali"
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău