• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • "şase echipe fac abuz de poziţie dominantă prin impunerea unor reguli fără a exista un acord unanim" ? Eu sustin contrariul, adica nu exista un acord unanim pentru introducerea unei reguli inexistente la momentul actual cu privire la un buget maxim. Cam ciudata interpretarea juridica a echipelor mici. Pe de alta parte, ar trebui sa fie o lupta pentru a creste echipele mici, nu pentru a reduce echipele mari. Restrictiile reduc incet incet clasa regina a automobilismului la nivelul curselor de masini de serie....
    Echipele se reunesc pentru a discuta despre reducerea costurilor în Formula 1
  • La lotus tot citim ca totul este ok, ca vor fi in frunte, si ca este cea mai tare echipa. Dar in acelasi timp pleaca oameni importanti pentru ca nu sunt platiti, lipsesc de la primele teste si orice declara inca mai trag ponoasele acelei absente, monopostul numai nu vrea sa functioneze corespunzator.... acum nici rolul unui sef de echipa nu mai este necesar. Sunt probleme mari acolo cel putin financiare, chiar daca incearca ei sa acopere foarte bine acest fapt.
    Lotus sugerează că nu va aduce un nou şef de echipă
  • Totul ok, dar exista o conjunctura de regulament care avantajeaza clar honda si nu e ok: Pe nevazute, total secretos, Renault, Ferrari si Mercedes au dezvoltat motoarele, iar din momentul in care totul este la vedere, dezvoltarea ulterioara este interzisa. Cu exceptia Honda care are un intreg an la dispozitie sa introduca ce vrea el pe motor fara nicio restrictie, avand toate detaliile celorlalti constructori. Iar apoi pana in 2020 totul va ramane fara posibilitate de dezvoltare. Nu mi se pare fair play!
    Honda: "Putem furniza motoare şi pentru alte echipe doar din 2016"
  • @cipf1 : ai dreptate.
    Alonso mizează pe progrese lente pentru a ajunge Mercedes până la sfârşitul sezonului
  • Ferrari chiar nu mai are nicio scuza pentru situatia in care este.... Are 2 campioni mondiali, a angajat pe cine a vrut, are cele mai bune facilitati, are cea mai mare vechime in F1, chiar nu stiu ce nu are. S-au scuzat ani de zile ca f1 este despre aerodinamica si ei nu pot aplica asta in masinile de serie, dar nici macar cand s-a dat sansa de a dezvolta un motor nou, au al doilea sau al treilea motor ca si putere?
    Alonso mizează pe progrese lente pentru a ajunge Mercedes până la sfârşitul sezonului
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău