• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Renault nu a fost nici anii trecuti cea mai puternica motorizare, dar anul acesta este cam mult prea in urma fata de titulatura de cea mai titrata, si fata de banii care se vehicula ca ii cere, fiind pe departe cea mai scumpa din furnizori. Dar, daca ne uitam un pic la anii trecuti, niciodata RBR nu statea bine la inceputul anului si apoi a revenit mai mult sau mai putin spectaculos. Mercedes are un avantaj puternic, dar sa nu uitam ca Newey inca nu si-a spus ultimul cuvant. Desi la acest handicap de putere, si la restrictiile existente, nu stiu ce inventivitate aerodinamica va introduce. Oricum, ar fi bine ca Mercedes, RBR si Ferrari sa se lupte cot la cot dealungul cursei si sa nu mai fie aceste trenulete lente la distanta pentru conservarea a tot in afara de nervii pilotilor.
    Red Bull, convinsă că va lupta cu Mercedes pentru victorii la revenirea în Europa
  • se pare ca au vrut o schimbare in regulament, au schimbat o mare parte din marele circ, dau au comis o mare eroare. Din dominatia Redbull, datorita ingeniozitatii lui Newey care a fructificat regulamentele cel mai bine, am nimerit intr-o dominatie Mercedes, ceea ce ar fi ok cu un singur cusur: interzicerea dezvoltarii motoarelor pana in 2020. Adica teoretic com avea curse extrem de plictisitoare de acum incolo. Si mai exista o mare insustitie. Honda sta si se uita din umbra la solutii, si dezvolta puternic pentru la anul, iar ceilalti sunt obligati sa stea pe loc cu dezvoltatul. Ar trebui redefinit despre ce e vorba in cursele auto: indemanarea pilotului? Ingeniozitatea constructorilor de masini, includ aici motoare si sasiu? Ingeniozitatea unui constructor de cauciucuri care umple inca pista de resturi? Care din acestea ar trebui omorate? Eu spun niciunul. Da, sunt costuri, in orice dezvoltare, dar... vrem concurs de strafuri sau curse la clasa regina a automobilismului?
    Hamilton a dominat Marele Premiu la Chinei! Alonso, primul podium din acest sezon
  • Pentru care ati scris mai sus, amintiti-va ca unde redbull s-a implicat in sporturi, a cam iesit succes. Nu pentru ca au noroc ci pentru ca lucreaza cu oameni capabili. Admir Ferrari pentru ceea ce este, dar am si un vot de blam pentru ei, intrucat au cea mai lunga experienta in F1, cele mai mari facilitati, buget nelimitat pentru F1, avand fabrica in spate, si totusi in continuare nu se bat pentru locul 1, nu au cel mai puternic motor de pe grila. Cat despre Renault, de asemeni un mic vot de blam, intrucat este cel mai titrat constructor din F1, cu pe de parte cel mai scumpa unitate de propulsie furnizata, si totusi cea mai slaba? Suntem la inceputul unei noi ere in F1 si urmeaza sa vedem totusi cum evolueaza evenimentele, eu sunt convins ca vor mai fi surprize anul acesta.
    Red Bull: "Vom căuta alternative pentru motor dacă nu înregistrăm progrese cu Renault în trei luni"
  • Veste buna pentru noi. Baimareanul Alexandru (Sanyi) Dobai este un prieten al sporturilor pe 4 roti si o enciclopedie in materie si un vesnic entizuast care este comentator care te poate aduce in atmosfera fierbinte a unei curse Formula 1. Cu toate că anii trecuti am avut parte de comentatori buni, totusi am preferat alte canale straine de Romania pentru curse. Anul acesta, in acest tandem, probabil voi opta pentru comentariul lui Alex si Berti.
    Berti Panaiot şi Alexandru Dobai vor comenta Formula 1 la Dolce Sport
  • asa este littlefoot Dar nu inteleg de ce s-ar da mai multa valoare unor curse in defavoarea altor curse. Ar fi de 2 ori mai valoroasa din USA decat Monaco sau Monza?
    Echipele motorizate de Mercedes se vor opune extinderii dublării punctelor la ultimele trei curse
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău