@ferr1: Deci echipa cu cel unul din daca nu cel mai mare buget financiar alocat si care a batut tot in ultimii 4 ani este echipa mica? Brawn GP a fost o conjunctura cu un titlu. Efemer mai apareau asa ceva in istoria F1, dar succesele din 4 ani consecutivi parca depasesc acest statut.
McLaren a adus multe nume noi in echipa. Cea mai mare problema o vad la Lotus... in afara de Grosjean si de femeia de serviciu au cam plecat toti cei de anul trecut. Sa vedem ce vor face cu noua furca.....
Oricum, inca nu am vazut nimic din functionarea aerodinamicii noilor designuri, care sa nu uitam ca are o pondere mai mare decat puterea motoarelor la valori apropiate. Abia atunci vom sti cine ce a realizat si ce e in stare. Si doar apoi vin si alte probleme ca si acel menaj a trois Ferrari-Alonso-Raikkonen, sau Ricciardo la echipa de top, etc.
Si inca o idee, este momentul in care echipele mai mici pot produce surprize. Toti pornesc aproape de la zero cu noile designuri.
e prematur sa stabileasca cineva vreo ierarhie. Redbull este echipa oficiala Renault. Monoposturile teoretic au fost pus pe roti abia ieri cu o tehnologie total noua pe ele. Renault a produs cele mai scumpe unitati, inseamna ca a si pus in ele multa munca. Sa asteptam primele curse si apoi sa dam cu pietre in unii sau altii.
Cat despre Vettel, lucreaza din greu cand e o problema unde se poate implica, dar deocamdata se lucreaza la unitatea de propulsie si atat. Nu cred ca e treaba lui sa supravegheze schimbatul bujiilor si defectarea bateriei ERS ....
Deci cred ca foaia de design cand au mutat-o la productie s-a sifonat si a aparut o cuta dealungul ei, si de aici aceasta forma .... da doamne pentru binele echipei sa aiba macar efectele aerodinamice dorite....
Ultimele comentarii
403 in total