Williams inaugurează în ultimul moment noul monopost pentru 2014

de Daniel Popescu
Marti, 28.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Williams a ieşit pe circuitul de la Jerez cu noul monopost pentru sezonul 2014 cu numai câteva zeci de minute înainte de finalul primei zile de teste.

Esential FW36 este numele noului monopost Williams
Williams a avut nevoie de aproape întreaga zi de teste de la Jerez pentru a finaliza pregătirea noului monopost FW36 pentru sezonul 2014.

La fel ca şi cei de la Caterham, britanicii au renunţat la organizarea unui eveniment special de lansare şi l-au trimis pe Valtteri Bottas direct pe circuit.

Evident, nasul noului monopost a ţinut capul de afiş al fotografilor, iar acesta are forma unui deget, la fel ca şi desginul adoptat pentru aceasta componentă de alte echipe de pe grila de start.

Pentru Williams, mai important decât designul nasului este performanţa motorului Mercedes, mai ales că 2014 este primul sezon din lunga sa istorie în care foloseşte unităţi realizate de producătorul german. De altfel, Williams speră să facă uitat sezonul precedent, când a terminat doar pe locul nouă în clasamentul constructorilor.

Ghidul lansărilor noilor monoposturi din 2014:

▶ 22 ianuarie: Force India: prima fotografie cu noul monopost

▶ 23 ianuarie: Williams: imagini digitale cu FW36

▶ 24 ianuarie: McLaren: lansarea noului MP4-29

▶ 24 ianuarie: Lotus: imagini în premieră cu monopostul E22

▶ 25 ianuarie: Ferrari: galerie foto completa cu F14 T

▶ 26 ianuarie: Sauber: prezentarea digitala a lui C33

▶ 27 ianuarie: Toro Rosso: primul STR cu motor Renault

▶ 28 ianuarie: Red Bull prezinta noul monopost RB10

▶ 28 ianuarie: Mercedes lanseaza noul W05

▶ 28 ianuarie: Caterham inaugureaza pe circuit noul CT05

▶ 19 februarie: Lotus

Teste de iarnă 2014:

▶ 28-31 ianuarie: Jerez;

▶ 19-22 februarie: Bahrain;

▶ 27 februarie - 2 martie: Bahrain.

Via Williams

Comentarii (11)

  • asta e ok
    in afara de subtierea aia pe ultima "suta" de metri a nasului, e ok
    3 1
  • cat de cat, fata de caterham oricum W e printesa!
    4 0
  • Nu-mi vine sa cred ca spun asta, dar monoposturile de anul trecut parca aratau mai bine, chit ca erau in scara. Mercedes-ul e singurul monopost care arata binisor.
    7 0
  • pablo256r
    Nepoate
    Si Feerari e acceptabil. Ferrari si Mercedes sint asemanatoare.
    Bine, pana la prima cursa mai pot aparea modificari in functie de rezultatele de pe circuit.
    0 0
  • In perioada asta a anului se pare ca barbatii au ramas fara testosteron si au ajuns sa critice aspectele...estetice.E adevarat ca nici mie nu imi place sa ma uit la ceva hidos(noul Caterham),dar hai sa nu fim prea critici.Anul trecut nu erau bune ca aveau nasul prea ridicat.Acum ca au nasul jos nu e bine pentru ca nasurile se ingusteaza sau au forme "ciudate".Sa fim seriosi!In ultimii doi ani,McLaren a avut cele mai frumoase monoposturi deoarece nu aveau nasul in scara,dar monopostul de anul trecut a fost execrabil.
    Concluzia mea:monoposturile nu sunt femei.Cata vreme sunt bune de ceva si nu sunt urate rau pentru mine e perfect.
    0 0
  • ca un deget? scuze, dar... mai degraba ca un prezervativ au acest varf...
    2 1
  • un sofer
    pai daca partea din fata arata asa atunci si la spate trebuie sa aibe o ,,gaurica" nu?
    1 1
  • la spate o gaurica? Hmm, si masina din fata tot o gaurica are la spate, nu?
    2 1
  • georgeus
    macar astia au pus prezervativ, McLaren au venit in p***s goala
    2 1
  • gauricul
    e urat mai. Cum poti sa faci un asemena regulament care permita asemenea pornografie. E jalnic. Sunt cele mai urate masini din ISTORIA f1.
    1 1
  • jumbojet
    trebuia scris in regulament "design fara tenta sexuala". Masinile nu arata chiar rau ca silueta, dar regulamentul si imaginatia inginerilor a dus la parti frontale bizare. Pana si la Mercedes care are cea mai ok parte frontala arata destul de ciudat asa alungita, iesita din proportiile masinii, zici ca e Suhoi
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru