Lotus prezintă primele imagini cu noul monopost pentru 2014

de Daniel Popescu
Vineri, 24.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus a publicat pe internet primele fotografii cu noul monopost E22 pentru sezonul 2014 al Formulei 1, care include un design inedit pentru partea frontală.

Esential E22 este numele noului monopost Lotus pentru sezonul 2014
Lotus a decis să publice vineri primele imagini cu noul monopost cu care va aborda sezonul 2014 al Formulei 1, chiar dacă echipa britanică îl va lansa propriu-zis abia în 19 februarie pe circuitul din Bahrain.

Imaginile a fost dezvăluită numai pe conturile de pe reţele de socializare Facebook şi Twitter, cel mai probabil cu scopul de a atrage atenţia fanilor de la lansarea noului monopost McLaren, dar şi de la vestea demisiei şefului Eric Boullier.

Noul monopost E22 are un design inedit pentru partea frontală, întrucât nasul monopostului include doi pilaştri lungi care coboară dinspre şasiu spre aripa faţă. Conform noului regulament, monopostul include modificări şi în zona sistemului de evacuare, însă configuraţia părţii din spate rămâne o necunoscută, întrucât unica fotografie prezentată este din semi-profil.

Monopostul păstrează culoarea predominant neagră de anul trecut şi dungile roşii, iar pe aripa spate apare numele PDVSA, compania petrolieră de stat din Venevuela care sprijină cariera în Formula 1 a noului pilot al echipei, Pastor Maldonado.

Chiar dacă a prezentat deja noul monopost, Lotus nu va participa la prima sesiune de teste din această iarnă, care va avea loc în perioada 28-31 ianuarie pe circuitul de la Jerez.

Ghidul lansărilor noilor monoposturi din 2014:

▶ 22 ianuarie: Force India: prima fotografie cu noul monopost

▶ 23 ianuarie: Williams: imagini digitale cu FW36

▶ 24 ianuarie: McLaren: lansarea noului MP4-29

▶ 25 ianuarie: Ferrari;

▶ 26 ianuarie: Sauber;

▶ 27 ianuarie: Toro Rosso;

▶ 28 ianuarie: Red BullMercedesWilliams şi Caterham;

▶ 19 februarie: Lotus

Teste de iarnă 2014:

▶ 28-31 ianuarie: Jerez;

▶ 19-22 februarie: Bahrain;

▶ 27 februarie - 2 martie: Bahrain.

Via Lotus

Comentarii (12)

  • JugaruGabi
    Paste bolognesse mai trebuie ... ca botul de furculita il are...
    Urate vor fi monoposturile din anul asta...
    15 7
  • fara alison, fara kimi, fara boullier... greu va fi !
    21 0
  • Williams 2004, anyone?
    11 3
  • saracu
    o modificare asa importanta la motor te-ai astepta la design inedit in partea din spate, dar uita ca toti apar cu chestii nemaivazute in partea din fata. La McLaren zici ca e trompa
    11 0
  • daci76
    Daca nu faceau gaurelele alea pe acolo prin bot aduceau mai mult cu masinile anilor 2000.
    0 0
  • Din septembrie se tot vorbeste de-o asemenea parte frontala. Sincer, ca o parere personala, masina Lotus e mai frumoasa decat a celor de la McLaren. Insa in F1 nu se puncteaza impresia artistica ci rezultatele.
    6 2
  • Williams BMW-2004 (Daca imi aduc eu bine aminte. Oricum ideea a fost a unei tipe de la Ferrari care nu au adoptat-o atunci din nu stiu ce motiv,in final tipa a venit la Williams care au probat ideea fara prea multe rezultate din pacate pt ei).
    2 0
  • GrosJan
    Grosjean e tot la Lotus, right? Nu-l vad bine pe Alonso. Acum Grosjean are si furculita, sa vezi tentative de a se infige in macaronar
    5 0
  • serban1955
    Masurile astea de securitate exagerata vor face pana la urma din masinile de f1 carucioare pentru bebelusi, iar estetic niste pocitanii ! Si asa, arata ca niste greble !
    3 1
  • mirel_f1
    Ingenioasa solutie a nasului Lotus Renault au adoptat ingineri sa vedem cit de utila dar si practica va fi.....
    3 0
  • GrosJan
    sunt de acord ca siguranta trebuie sa primeze (iar eu as duce lucrurile chiar putin mai departe legat de vizibilitate. Vizibilitatea intr-o masina de F1 nu e chiar buna, e foarte joasa pozitia si bordul foarte ridicat relativ la capul pilotului).
    Intr-adevar, o iesire in parapeti are ca rezultat in multe cazuri doar cateva vanatai spre deosebire de moarte sau mai rau cum se intampla in trecut cu vechile masini. Dar pericolul nu e inlaturat in totalitate, depinde de circumstante. Nu sunt carucioare de bebelusi, nici pe departe. Cu toate aceste masuri de siguranta, siguranta depinde inca in primul rand de experienta si indemanarea pilotului - sa tina masina pe circuit si la cel putin 1 (mm, cm, ce_vreti) de celelalte masini; si cu rotile in jos si capul in sus, samd :)
    1 0
  • daca tot o ardem pe arhitectura,"arq boutand" e un termen mai nimerit decit "pilastrii" pentru nasul masinii !
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru