• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

laurentiu0250

  • Membru din 16.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 154 in total
  • Nu stiu cat de corect sau fara "manarii" mai e si sportul asta,ca mai toate de altfel...asa ca polul de interes se va schimba,dupa interese ;) !
    Brawn: "Dominaţia Red Bull se va încheia la un moment dat"
  • Cica...poi are derptate,sansa sau norocul chior au contribuit la locul pe care il are,surpriza e faptul ca la cate nereguli au fost gasite oficial la monopost numai anul asta,nu au primit nici o penalizare...asta da,o poate pune la surprize! Iar pentru faptul ca a avut noroc,explic:sunt cativa care numara abandonurile lui si a altora care erau cu sanse reale la titlu,se uita un aspect,conteaza enorm si cauza abandonului...cand pierzi campionatul ca ai o masina cu anumite probleme tehnice,e oarecum firesc,mai usor de digerat,dar cand pierzi pentru ca fara voia sau vina ta esti lovit sau implicat in accidentele altora,e mai greu...!
    Vettel nu crede că surprizele din acest an l-au ajutat să devină favorit la titlu
  • Da...doar ceva neprevazut mai poate schimba deznodamantul acestui campionat!Pe unii i au costat mai scump abandonurile decat pe altii,nu au putut profita,iar de revenit...se pare ca nu reusesc,defapt nici macar de la egal la egal nu pot duce lupta.Asta e,la anul nu se vad mari schimbari de regulament,deci posibil sa asistam aproximativ la acelasi scenariu...singura rasturnare spectaculoasa sau macar schimbare va fii in 2014,daca vor aplica noul si trambitatul regulament.Dar pana atunci sa ne delectam cu ce a mai ramas din acest sezon...sper sa avem cu ce !?
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Indiei
  • @AndreiF1...nu pot decat sa ti srang mana si sa te salut,chiar daca doar virtual!Prin cele doua posturi ai expus poate mai bine decat as fi facut o eu,o sinteza f apropiata sau chiar reala a ceea ce inseamna F1 de un an,un an si ceva.Este linistitor sa vezi ca aici nu posteaza doar "latraii" sau redusii cu pretentii de genii,pentru care,asta e probabil singurul loc unde sunt bagati in seama,si sunt bucurosi chiar si pentru voturile negative !!!
    Alonso critică Ferrari: "Vorbim prea mult şi aducem prea puţine update-uri"
  • Mai baieti,eu am primit un sfat intelept la primele mele postari pe aici,adica,sa nu intru in "polemici" cu anumiti "destepti" de pe aici...foarte bun sfatul,indraznesc sa vi l recomand.Ei,cei cativa,din asta se hranesc,(in afara de ...altceva in timpul liber :P)!Unii au deschis ochii la F1 doar de 2-3 ani,altii sunt exact ca pe stadion,sustin si tzin doar cu aia care castiga,dar pana la urma injura pe toti si....ei vor doar "scandal",nu au nici o treaba cu realitatea.Stiti proverbul:prostul nu e prost destul,pana nu e si fudul!Eu as adauga k,nu i destul pana nu semnalizeaza...aplauze,palmele mele cu fatza lor !!!!
    Ferrari nu înţelege de ce are probleme cu tunelul de vânt
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău