• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian06

  • Membru din 10.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 86 in total
  • Pentru cei care dupa prima etapa nu se mai opreau din comentarii negative legate de noile echipe - LOTUS, VIRGIN si in special HRT - cred ca ati observat ca timpii lor s-au ameliorat .(Lotus undeva la 4s, Virgin la 5s si HRT deja este f aproape de ei).
    Vettel va pleca din pole position in Marele Premiu al Australiei
  • "Red Bull Racing se va razbuna pentru problemele tehnice de la Sakhir" Interesant .... Pe cine se va razbuna??? pe/pentru problemele tehnice?? "O expresie demna de retinut"
    PREVIEW Australia 2010: Cine va reusi sa invinga Ferrari?
  • Parerea mea este ca cei doi mari campioni nu gresesc. Spectacol o sa fie in 2010 dar acesta va fi influentat mult de circuite. Cred ca aici este problema. Daca incercam sa revedem cursele de pe circuitele noi (proiectate de Tilke) observam ca sunt sigure dar nu spectaculoase. Intrebarea este ce categorisim a fi spectaculos... Poate accidentele ???? .... desi nu cred ... S-a spus ca in Bahrain a fost o cursa plictisitoare; poate eu gresesc dar nu prea au fost curse spectaculoase in anii precedenti ( exceptie in 2004 si 2005). Sunt convins ca in Australia cursa va fi mai spectaculoasa
    Alonso: "Daca nu va place F1 uitati-va la altceva"
  • Din punctul meu de vedere prestatia noilor echipe din antrenamentele de astazi a fost una buna. Cred ca ar trebui sa priviti mai atent timpii realizati de ele si o sa observati ca rezultatele nu sunt rele. Nu puteti compara rezultatele unei echipe nou formate - de la zero - cu a unei echipe preluate ( gen Force India, STR, Brawn ..) Aduceti-va aminte de rezultatele celor de la S. Aguri in primul sezon, de la prima cursa si evolutia ei spre finalul sezonului. Eu unul ma bucur ca "s-a pus in miscare masina HRT" ... Cred ca toate cele trei echipe noi se vor situa undeva la 3-5s in prima cursa europeana. Cat despre regula de 107% (introdusa, daca nu ma insel prin 1996) mai bine s-ar da acceptul de participare in urmatorul sezon mai multor echipe, ar introduce sistemul precalificarilor si sunt convins ca nu ar mai aparea astfel de situatii.
    FIA vrea reintroducerea sistemului de calificari din 2002
  • Urmare a punctelor 2 si 3 un factor important in curse vor fi pneurile. Situatia poate fi comparata cu anul 1989 in care au avut loc schimbari de regulament si in care pneurile au jucat un rol foarte important. In continuare tin "sa multumesc" celui care a postat articolul pentru aprecierile de genul "chiar daca Lotus F1 Racing nu are nicio alta legatura cu legendara echipa fondata de Colin Chapman" si sper ca poate pe viitor va pastra pentru el aceste aprecieri.
    10 motive sa urmaresti Formula 1 in 2010
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău