• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian06

  • Membru din 10.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 86 in total
  • Pentru necunoscatori Stefan GP cocheteaza cu F1 din 1997. Cu siguranta masina lor este mai performanta decat a tuturor celorlalte noi echipe.
    Stefan GP se pregateste pentru cursa din Bahrain
  • Parerea mea este ca Fernandez nu greseste. Cele mai frumoase curse si campionate le-am vazut in perioada in care nu predominau constructorii. Si cele mai frumoase curse au fost cele in care, erau aliniate la stari 26 de masini si in care putem vedea luptandu-se pentru victorie 8 sau chiar 11 piloti. In ultimii ani (in care am avut mai multi constructori decat "garajieri") cel mai frumos campionat cred ca l-ati vazut in 2007; in rest ... subtire. Si cum cred ca bine spune Fernandez, BMW, Honda sau Toyota nu au adus ceva extraordinar sportului. Singura parere de rau este ca odata cu parasirea competitiei au ales sa nu furnizeze motoare echipelor independente care cred ca ar fi putut optine performante mult mai bune ( cel mai bun exemplu il putem vedea in cazul celor de la Williams). Chiar daca in acest an o sa vedem o ruptura intre echipele mai vechi si cele patru noi cred ca treptat (in max doi ani) unele dintre cele noi vor ajunge cel putin la performantele echipelor pe care le-au inlocuit,
    Lotus: "Constructorii nu sunt importanti pentru F1"
  • Asta chiar are tupeu.... Dupa ce a facut atatea magarii in F1, mai are tupeu sa dea si familia Piquet in judecata care cel putin dpv sportiv a facut ceva pentru F1. Nu pot sa il inghit .... mai ales ca in trecut isi permitea sa il faca idiot un pilot (pe Alesi).
    Briatore il va da in judecata pe Piquet Jr
  • Mi se pare aberant noul sistem. vor fi diferente enorme intre echipele mari si cele mici. Daca se dorea o modificare pentru acordarea de puncte primilor 10 clasati, putea sa propuna maxim 15 puncte pentru locul 1. Va fi o diferenta de cateva sute de puncte intre sa zicem Ferrari si Sauber. Macar puteau aplica regula de pana in 1990 (cele mai bune clasari 11 din 16) sau ceva asemanator. Sau puteau impune un regulament tehnic mai strict pentru a duce la o fiabilitate mai redusa a masinilor ( stim f. bine faptul ca de ex. daca vedem un Ferrari abandonand ni se pare ceva foarte ciudat). Acest sistem de punctaj nu va avantaja echipele mici ci numai -cred- pe Ferari, Mc Laren, Mercedes si poate Red Bull. Ajung sa cred ca sistemul de punctaj din Indycar este mult mai bun decat cel nou din F1.
    OFICIAL: Iata noul sistem de punctare din Formula 1!
  • Sincer, clasamentul nu mi se pare a fi facut dupa valoarea pilotilor. Cat mi-ar fi de simpatic Vettel (loc 26) nu poate fi considerat momentan mai bun decat Jones(loc31) sau Reutemann (loc 34)
    Pilotii au decis: Senna este cel mai bun pilot din istoria F1!
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău