• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian06

  • Membru din 10.02.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 86 in total
  • O sesiune ciudata de calificari am putea s-o numim. Dar desi nu imi sta in caracter sa critic comentatorii postului national, parca acum tare s-au mai intrecut in floricele gen "Scumacher a dat-o de gard" sau " a iesit de pe strada" ...; cel putin Dragos sau cum il chema nu avea nici o treaba cu fenomenul F1. Tind sa cred ca Miki e super profesionist pe langa cel mai sus mentionat. Care sunt criteriile de selectare a comentatorilor ... nu imi pot da seama... oricum a fost "dezastru". Cred ca si unul care nu intelege nimic din F1 i s-ar fi uparut ciudat. Credeti ca gresesc?
    Barrichello va pleca din pole position la Interlagos!
  • Din primele imagini monopostul aduce cu Toyota 2009. Oricum Lotus s-au miscat cel mai bine dintre noile echipe tinand cont ca a fost ultima echipa admisa pnetru 2010.
    Primele imagini cu monopostul Lotus F1 Team
  • Nu imi aduc amite ca Alesi sa fi fost campion decst in F3000 ... in 1989 ... dar pana la 4 titluri mondiale ...... Oricum dc nu semna in 1990 cu Ferrari si ramanea cu contractul de la Williams ar fi avut sanse sa devina " Cvadruplul campion mondial Jean Alesi ". Oricum pentru mine unul a fost un mare pilot de F1, chiar dc nu a avut rezultate pe masura.
    GALERIE FOTO: Alesi a testat un Ferrari F430
  • Stiu ca esti "un foarte bun cunoscator ale fenomenului F1". Dar ideea era ca, dc noile echipe ar cumpara echipele constructorilor care renunta la F1 nu ar pleca de la ZERO cu proiectarea masinilor pentru sezonul 2010, ci s-ar folosi de ceea ce au dezvoltat pana in acest moment( Toyota, BMW) - as cum s-au folosit cei de la Brawn-. Dintre echipele acceptate de FIA ca debutante doar Campos - DALLARA cred ca ar putea produce o masina comparabila cu cele existente; si am vazut ceva interesant la USF1, restul (MANOR, LOTUS) sunt ZERO nu au nici o sansa in 2010.
    Toyota nu exclude retragerea din Formula 1
  • Nu cumva atat Toyota cat si BMW erau printre cei care doreau crearea unei competitii paralele? Asta din cauza faptului ca se doreau micsorarea costurilor in F1. Eu unul dau ca sigura retragerea celor de la Toyata din F1 ( nu poti pune pe liber un pilot ca Glock in contextul in care cei mai buni piloti din F1 sunt deja acontati si in plus Glock nici nu avea un salariu prea mare). Sincer sper ca din noile echipe Lotus, USF1, Campos, Manor sa cumpere Toyota, BMW sau chiar Torro Rosso pentru a avea o competitie cel putin la fel de echilibrata ca in acest an.
    Toyota nu exclude retragerea din Formula 1
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău