• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maryo37

  • Membru din 18.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 282 in total
  • @coman_norbert Ca sa cumperi un Ferrari 458 Italia, la inceput s-a dorit ca sa ai sau sa faci niste cursuri de pilotaj sportiv... Ca sa fii in stare sa controlezi masina. Pe urma s-a renuntat la ideea asta, banii erau mai importanti. Cine a venit cu banii si-au tras bolid. Gandeste-te la arabii aia care umbla cu camila si se urca in Ferrari, ce crezi ca fac aia? Distrug motorul si pe urma se intreaba de ce! Singurul raspuns: Trebuie sa stii sa conduci un Ferrari. Iar echipa care face masinile de strada, nu dezvolta in acelasi loc cu echipa de F1, Scuderia Ferrari, practic sunt 2 echipe, sunt filiale separate. Doar ca Ferrari pune pe masinile de strada tehnologia testata in cursele de F1, ale Scuderiei Ferrari. In schimb, masinile de strada sunt construite diferit decat monoposturile, iar inginerii nu colaboreaza prea mult. Nu cred ca Ferrari da informatii despre motor. Va face o rocada. Au setat motoarele pentru diferite circuite si acum pe final da maximul din ele... Daca Reb Bull a inceput in forta, cred ca pe final Ferrari si McLaren vor depasi Reb Bull la performanta. @camil_1 Daca tu crezi ca motorul va fi o problema pentru Ferrari LA EI ACASA, atunci tin sa te anunt ca deja ai pierdut... @WestMclaren Cine a zis ca nu poate sa le foloseasca? Au la dispozitie 8 motoare care pe parcursul campionatului mondial le pot schimba cum doresc... Alonso la Monaco n-a fortat motorul, Massa n-a facut-o in atatea curse... Cei de la Ferrari au pastrat motoarele si au toate datele in legatura cu motorul, vor stii foarte bine pe circuit sa le foloseasca, cat randament va da si asa mai departe...
    Alonso şi Massa mai au un singur motor nou pentru ultimele şase curse
  • E clar... Button le-a declarat razboi celor de la Reb Bull si acum pe unde ii prinde ii ataca:)) Ar fi mai bine sa-si vada de echipa lui si sa se uita in retrovizoare, ca daca in spatele lui e Vettel ar fi mai bine sa abandoneze, daca nu... o sa-l convinga germanul sa faca asta:))
    Button: "Red Bull este afectată de noile teste FIA"
  • Aha... si reperatiile masini cine le plateste? Cine plateste la sfarsitul campionatului pentru gafele lui Vettel? Nu oare echipa? Cine conteaza, pilotul sau echipa? Mai presus de orice principiu, conteaza prioritatile echipei, care doreste titlul mondial, la piloti si constructori. Sunt cei mai buni, dar din cauza lui Vettel le pierd pe amandoua. Frumos nu? O avea caracter infect(nu cred ca il cunoastem ca sa spunem asta cu certitudine), dar isi da seama ca trebuie o echipa pentru victorie nu pentru spectacol. Spectacolul nu-ti aduce victoria!
    Webber: "Red Bull va trebui să favorizeze unul dintre piloţi"
  • E mare pilot, in cazul in care tu te uiti la alte curse sau il admiri pe Massa ori Hami. Doar ca are si un comportament diferit. Are timp sa castige titlul mondial... iar apoi nu cred ca se mai opreste din victorii. Cand prinzi gustul, e greu sa te mai lasi, mai ales un pilot ca Vettel care se lupta foarte mult. Doar ca trebuie copt, trebuie sa fie mai dur... si sa se calmeze; dar oricine in locul lui vettel ar fi facut greseli, asa ca n-are rost sa comentam. Iar apoi sa spui ca Vettel n-are valoare ca pilot, inseamna ca ai slabe cunostinte de F1;
    McLaren: "Vettel s-a comportat ca în cursele pentru juniori"
  • E frumos sa visezi... O sa-l depaseasca Massa pe Alonso cand o sa aiba Hamilton 8 titluri mondiale(banuiesc ca esti suficient de inteligent ca sa-ti dai seama ca niciodata:)) ) Cum am mai spus... A trecut timpul lui Massa. 2 ani la rand a fost favorit, chiar si in 2009, pacat de accidentare. In 2 ani n-a confirmat, sa fie sanatos... O echipa nu sta in Massa si mai ales Ferrari. Un Massa care n-a aratat nimic in cursa de la Spa, doar a avut noroc si Alonso ghinion. Cred ca s-a vorbit Massa cu Bari(doar sunt brazilieni) ca rubens sa-l scoata pe Alonso ... Si sa nu uitam ce a facut Massa campionatul asta(nimic, doar a dormit!)
    Alonso nu renunţă la cucerirea titlului mondial
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău