publicatia germana si ceilalti care nu au ocupatie pot sa spuna ce ii taie capul (dupa cum am spus si eu) insa atita timp cit nu a fost prezent monopostul pe pista in cursa pot sa delireze la greu si sa creeze si scenarii amuzante de genul: daca nu au venit la teste: AHAAAAAAAAA! din cauza asta nu au venit LOL! si lolicei si lolicuti si LOL mare! Pina in Australia monopostul poate avea (teoretic) si vaze cu flori daca asa simt nevoia cei de la Maranello :P Cit despre ce spune marianescu mai sus - e foarte amuzant. Pacat ca abia in regulamentul 2009 se face referire la interzicerea "apendicilor", asa ca hai sa vedem intii cu ce se prezinta fiecare in cursa si dupa aia incepem sa scoatem artileria ...
arata bine, la fel ca si celelalte doua care au fost prezentate saptamana aceasta. Dupa "grozavia" de Williams de la sfarsitul sezonului trecut, care mie personal mi-a traumatizat retina, noile modele sunt chiar frumoase in opinia mea (evident ca inchidem ochii in partea de rear wing, dar aspectul general m-a surprins placut :D). Ce m-a mai surprins la monopostul McLaren este asemanarea izbitoare cu monopostul lor 1995 (http://valdetaro.com/database/car72.jpg), unde chiar si eleronul fata este asemanator (numai ca acum este mai lat). Si ma refer la forma (care acum este doar mai rotunjita), nu la culori, evident :P
Astept cu nerabdare testele de luni si le urez bafta tuturor echipelor :D
dupa cum spuneam in comentariul precedent, pentru ca La Stampa nu dezvaluia sursa si toate celelalte agentii de presa au preluat de acolo. Ar fi fost prea frumos sa fie adevarat. Intre timp, pe site-ul sau, PR-ul lui Slim a negat aceste negocieri (http://www.escuderiatelmex.com/cgi-bin/escuder/Escuderia2006/es_index.jsp). Poate fi si o "manevra" de a intimida o eventuala concurenta, sa vedem cum va evolua aceasta situatie in timp...
Ultimele comentarii
1070 in total