• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mihai-sebastian

  • Membru din 09.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 73 in total
  • In ideea ca ajung la un acord, oare cat de competitiv mai este? Aceeasi intrebare mi-o pun sincer sa fiu si in cazul lui Kubica. Nu de alta, dar amandoi au avut ( sper ca inca au ), un talent real. Si daca totusi talentul i-a ramas, sper ca acel chef nebun de petreceri si bautura s-a mai diminuat, caci nu numai o data ne-a aratat lucrurir frumoase pe circuit. Plus ca... am avea 6 campioni mondiali pe grila. E ceva ca 25% din participanti sa aiba macar un titlu mondial in buzunar.
    Raikkonen, cheia unui contract major de sponsorizare pentru Williams
  • Stiti cum in box, inaintea unei lupte, la cantarul oficial sau la conferinta de presa sunt aruncate tot felul de amenintari, atat pentru deliciul publicului, cat si pentru moralul adversarului. Cam asa incepe sa arate, Ferrari spune ca va soca prin agresivitatea viitorului monopost, Red Bull ne anunta ca vom vedea ceva nevazut, probabil ca in perioada urmatoare va aparea si McLaren si Mercedes cu declaratii privind noile monoposturi. De fapt, ce imi doresc cel mai mult este ca aceste declaratii sa fie adevarate, din partea tuturor echipelor, astfel incat spectacolul sa fie unul complet.
    Newey: "Monopostul Red Bull din 2012 va uimi Formula 1"
  • Nu stiu daca ultima sansa a fost in anul 2010. Cine ar fi crezut anu fenomenal pe care l-a avut Button in 2009? Niciodata nu se stie ce rezerva viitorul. Legat de statutul de pilot secund: cred ca nu este corect ca o echipa sa impuna la inceputul unui campionat care pilot este vioara intai, si care este secund, dar dupa ce campionatul avanseaza, iar unul din piloti se remarca si detaseaza in mod evident fata de celalalt, atunci este mai mult decat logic ca primul pilot sa aiba parte de intreg sprijinul, atat din partea echipei, cat si din partea coechipierului.
    Webber: "În 2010 am avut ultima şansă să câştig titlul"
  • "Pasiunile sunt vanturile care umfla panzele corabiei; uneori o scufunda, dar fara ele corabia n-ar putea merge." - spunea Voltaire. Si intr-adevar, oare ce s-ar putea realiza fara pasiune, iar Formula 1 este de departe exponentul clar al acestei pasiuni care face "corabia" sa mearga. De fapt, cred ca pasiune este pentru toti cei implicati in ceea ce se numeste Formula 1, probabil doar gradul difera, si posibil dedicatia. Cum sa nu aiba succes daca sunt pasionati, lucru care se vede, atat pe fata lui Newey, cat si pe a lui Vettel. Oricum, ce e cert e ca noi, toti, indiferent de favoriti, stam in fata monitorului si comentam, sau urmarim, ne entuziasmam sau ne enervam, dintr-un singur motiv: pasiunea pentru ce inseamna Formula 1.
    Red Bull: "Secretul succesului în Formula 1 este pasiunea"
  • Sincer, cred ca se pot intampla multe in Formula 1, doar am vazut si "roata lipsa" a lui Irvine, dar... sunt sigur ca nici un inginer de cursa nu ar cere asa ceva, adica o coliziune voita, in asemenea circumstante. Aaa, daca Alonso s-ar fi luptat pentru campionat, si pozitia lui Hamilton i-ar fi luat campionatul de sub nas, poate... dar sincer, nici atunci mai mult decat fa-l sa stea in spate cat mai mult timp. E intr-adevar o exprimare putin prea pasionala, dar nu cred nici pe departe ca asta sa fi fost mesajul. Lucru care probabil va fi demonstrat daca Hamilton va continua sa atace peste limita, pentru ca atunci nu va mai fi Massa, ci alt pilot, si acum, chiar pe toti nu ii poti acuza ca au ceva cu tine.
    Ferrari neagă că i-a cerut lui Massa să provoace accidentul lui Hamilton
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău