• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mircea1380

  • Membru din 01.06.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • "raportul spune că vânzările vehiculelor electrice de la BYD nu sunt deloc fulminante, iar tehnologia şi designul acestora nu sunt nici ele impresionante. O altă problemă este legată de standardele de siguranţă la care sunt construite aceste automobile. Mai precis, un consultant care a preferat să rămână anonim a declarat că unul dintre modelele BYD este atât de prost construit încât îi cad portierele dacă sunt trântite prea tare." Chiar trebuia sa vina wikileaks sa ne spuna informatiile astea ??? Cu mici exceptii, producatorii chinezi de automobile sunt 'recunoscuti' pentru cele spuse in raport.
    WikiLeaks face dezvăluiri despre tehnologiile şi vânzările BYD Auto
  • Credeam ca anii pe care ii aveti in spate ca jurnalisti ai automarket v-au facut mai profesionisti decat niste pustani care acum si-au luat carnetu' si se duc si ei la primul drive-test. De ce spun asta ? Am citit acest review cu asteptari destul de mari, intrucat este unul din putinele disponibile legat de Duster-ul 4x4 pe benzina. In plus, acum un an de zile eram direct interesat de aceasta masina, in comparatie cu SX4. Tinand cont ca aceasta versiune este una dintre cele mai interesante dpdv al pretului de achizitie pentru un SUV, mi se parea normal sa tratati articolul cu mai mult profesionalism. In schimb, ce gasesc in articol: 1. Legat de consum, faceti o comparatie cu "Skoda Yeti, care beneficiază de un 1.2 TSI, foarte zgârcit atunci când vine vorba de consum." Lasand la o parte faptul ca vorbim de doua generatii total diferite de motoare (una pregatindu-se sa iasa din productie, iar cealalta de abia intrata) si de tehnologii la fel de diferite (aspirat vs turbo), avem de-a face si cu doua tipuri de transmisii diferite (fata vs integral) cu impact direct asupra consumului. Nu neg faptul ca Duster-ul consuma mult, dar comparatia cu Yeti 1.2 TSI nu-si are locul aici (parerea mea). Ar fi fost corect sa-l comparati cu 1.8TSI 4x4 pe care l-ati testat in urma cu ceva timp. 2. Legat de portbagaj, spuneti ca "Dacia oferă 475 de litri, nu la fel de mult ca Yeti". In drive-test-ul cu Yeti mentionati ca acesta are 416 litri cu bancheta in pozitie standard (btw, pe comparator mentionati 310 litri pentru Yeti) (475>416). Scriu acest comentariu in speranta ca va veti ambitiona sa fiti mai buni in ceea ce faceti. Numai bine !
    Entry-level
  • La cat sunt costurile actuale cu forta de munca in UK, slabe sperante sa se produca acolo un model low-cost.
    SAIC prezintă noul MG3, un viitor rival chinezesc pentru Sandero
  • Versiunea in 5 usi are 400l normal si 760l cu bancheta rabatata.
    Suzuki Grand Vitara
  • Oare unde am fi fost acum ca nivel tehnologic daca toate conceptele de propulsie inventate la sfarsitul sec. XIX - inceputul sec. XX ar fi avut sanse egale de reusita ???
    Porsche a construit o replică a primei maşini hibride din istorie: Semper Vivus
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Suzuki SX4 1.6 4x4; Suzuki Swift 1.3
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat B5, Skoda Fabia, Kia Sephia, Renault Clio Symbol, Dacia Logan, Oltcit, Toyota Hilux, Audi A6 Allroad, BMW X5
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes G-Class, Ariel Atom, Audi S1, Audi S3/RS3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău