SAIC prezintă noul MG3, un viitor rival chinezesc pentru Sandero
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cunoscuta marcă britanică MG, cumpărată în 2007 de chinezii de la SAIC şi considerată de mulţi moartă după această mişcare, revine în actualitate în forţă cu ajutorul noului model de segment mic MG3. Acesta va debuta în China în luna martie, producătorul anunţând însă că vizează lansarea sa europeană în primăvara anului 2012, principalul rival de piaţă urmând să fie Dacia Sandero.
Noul MG3 este derivat din conceptul MG Zero, creat de designerii europeni ai mărcii britanice. Modelul prezintă, de altfel, forme şi proporţii interesante, europene, fără prea multă legătură cu liniile caracteristice modelelor din China. Interiorul lui MG3 este unul foarte raţional, comenzile de pe bord fiind simple şi deductive.
Modelul - apropiat ca dimensiuni de segment B standard european (Sandero, Clio, Fiesta, Polo) - are sub capotă un motor pe benzină de 1.5 litri care produce 110 CP şi 135 Nm şi este cuplat la o cutie manuală cu cinci trepte sau la una automată cu patru rapoarte. Conform chinezilor de la SAIC, noul MG3 va disăpune ulterior atât de un motor entry-level mai mic (1.3 68 CP), cât şi de unul mult mai puternic (1.5 Turbo de 158 CP).
Preţul lui MG3 în China va fi de 70.000 de yuani (echivalentul a aproximativ 7800 de euro), echiparea de serie urmând să cuprindă, printre altele, jante de 16 inch din aliaj, senzori de parcare, oglinzi electrice rabatabile, cruise control, geamuri electrice, închidere centralizată şi un sistem audio care poate citi MP3 şi la care poate fi conectat un USB sau un iPod.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Smart a publicat o serie de fotografii noi cu viitorul său model de oraș Smart #2. Noul model va fi urmașul vechiului ForTwo și va fi produs în China. (16.12)
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio





































calitatea interioarelor se bate de la egal la egal cu cele ale loganului. Dar probabil ca astea sunt pentru piata chineza.
Oricum, Dacia nu sta pe loc. Pana ies ei pe piata vom avea facelift la Sandero in 2012. Dacia le face viata grea prin faptul ca ofera fiabilitate, robustete si siguranta mai buna... ca sa nu mai vbim de reteaua service, care la chinezi este inexistenta...
parca e un chevrolet spark mai alungit.
e groaznica
Bravo , concurenta este mereu binevenita, uite ca se poate la pret de Dacie sa primest mai mult.
În plus, chinezii ar putea avea o problemă cu legile internaţionale de copyright în ceea ce priveşte originalitatea design-urilor auto. Nu vorbim aici doar de design interior sau exterior, ci şi de piesele utilzate de aceste automobile. Mai precis, unii constructori de automobile au declarat pentru Reuters că acestia cumpără o cantitate mică de componente de la furnizori respectabili, pe care le copiază şi le reasamblează cu MATERIALE INFERIOARE pentru a le folosi pe modelele proprii."
Articolul se gaseste pe Automarket.