@Bogdan Mirica
Nemaipomenit! Dar de unde ati scos informatia ca duzina respectiva se va vinde pentr "cateva" milioane de euro? Sau, mai bine zis, ce inseamna "cateva" miloane.... Daca pretul imobilului ar fi, sa ziciem, 100 000 000 de euro, tot "cateva" milioane ati fis spus ca urmeaza sa se incaseze? Si apoi, din textul articolului nu reiese decat ca "este vorba tot despre o colecție de mașini clasice, descoperite în momentul achiziției unui imobil." Nu scire nicaieri ca imobilul urmeaza sa se revanda, care este suma la care urmeaza sa se revanda etc... Astea-s niste concluzii pe care, ori le-ati tras dumneavoastra, ori le-ati citit undeva dar ati omis sa le reproduceti....Sunteti jurnalist domnule! Nu ar strica mai multa atentie cu privire la acurattetea informatiilor pe care le transmiteti ... Nu de alta, dar unii dintre noi va citim cu atentie....
Nu stiu ce modificari au facut si nici pe ce s-a bazat omologarea recordului. Totusi, din moment ce vorbim de roti si frane de cart, ghidoane, etc, schimbarile nu au fost minore.
Cert este ca exista bumper-car-uri modificate care ating viteze mult mai mari si care circula legal pe soselele din US:
http://jalopnik.com/5344771/street-legal-bumper-cars-prove-world-is-a-beautiful-place/
Probabil ca proprietarii nu si-au batut capul sa omologheze recordurile ....
Nu, nu! NOI avem probleme cu gropile! Locuitorii unui oras in care cine isi strica roata intr-o groapa este despagubit rapid, nu au probleme cu gropile.
Faptul ca o masina atat de puternica, la viteze mici, se comporta ca o compacta, nu ar trebui sa fie un compliment pentru compacta, ci pentru masina puternica.
@dan
Daca ai avea pe cineva drag inmormantat si niste hoti i-ar fura osemnintele, n-ai face tot posibilul pentru a i le pune din nou in mormant? Dupa ce reactie abjecta ai avut, probabil ca nu ....
Ultimele comentarii
1292 in total