• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Frumos..... Sunt curios ce se intelege prin suspensie recalibrata.... Pe noua masina exista arcuri?
    Prima generație Mini renaște sub numele Remastered: este construită manual și costă 60.000 de euro
  • @putina istorie Tot de dragul istoriei ar mai trebui spus ca, la lansare, 405 avea printre variante si o motorizare de 1.6 l pe .... carburatie. In 1987, alti producatori trecusera la injectie....
    După ce a cumpărat Opel, Grupul PSA Peugeot Citroen face primul pas către întoarcerea în America. Proiectul revenirii se întinde pe 10 ani
  • In plus, ca tot va place expresia asta, poate corecati sintagma "volanula fost redesenat" Sau, mai bine, lasati asa, pentru o nota de originalitate ... In plus, ati numarat de cate ori ati repetat cuvantul "debuta" in cinci paragrafe?
    Interiorul noului Mercedes Clasa S facelift, dezvăluit accidental într-un comunicat de presă
  • Oameni buni, chiar am fi naivi daca am crede ca VW ar putea pati ceva in Europa atata vreme cat grupul provine din tara care, practic, e Europa! Vorbim de cea mai mare putere economica din Europa. De SINGURA economie europeana fara probleme. De motorul economic al intregului continent. As vrea sa vad si eu cine ar indrazni sa puna Germania la plata, in conditiile in care Germania, prin econimia ei sustine economiile hodorogite ale celorlalte state industrilalizate. Pentru ca, despre asta vorbim. Despre putere industriala. In povestea asta economii minuscule, desi performante, precum Luxemburg, nu conteaza. Cine va sari la gatul Germaniei? Spania care a fost pana nu demult in criza si pentru care SEAT, e foarte important? Cehia care porduce mai multe modele VW? Slovacia care are si ea o fabrica VAG? Ungaria care are si ea fabrica VAG? Sa fim seriosi, zic. Si sa nu uitam ca presedintele organismului europena care isi umfla muschii, dl. Tusk, este in conflict cu guvernul propriei tari.... Ups ... Uitai! Polonia, tara Dlui Tusk, este a enspea tara detinatoare de fabrica VAG din Europa!
    UE anunță schimbări în testele pentru emisii cu amenzi de până la 30.000 de euro pe vehicul: "Motoarele diesel vor dispărea mai repede decât ne imaginăm"
  • @Automarket 1. "Poți să câștigi un joc de șah doar cu pionii? Dacă stăpânești bine jocul și ai făcut mutările necesare, nu este imposibil". Niciodata nu poti castiga un joc de sah doar cu pionii, daca adversarul are celelalte piese pe tabla, sau macar pe cele importante. In afara cazului in care nu esti Karpov si joci cu un ageamiu, 2. Chiar nu se putea sa aspirati un pic portbagajul ala inainte sa faceti fotografii? @Sorin Nu stiu de ce sintiti voi nevoia atunci cand vorbiti despre masinile care va plac sa insultati alte marci si sa afirmati ca voi sunteti mai destepti doar pentru ca ati ales ce va place voua. Din punctul meu de vedere o asemenea atitudine nu denota decat frustrare. Mie personal nu mi-ar placea sa vad atatea culori in masina, mai ales in bord si, chiar daca as opta pentru o asemenea masinia care, recunosc, estetic vorbind, este deosebit de reusita, as alege o varianta de interior in culori mai sobre. In alta ordine de idei VW nu se afla in topul celor mai bine vandute marci din lume, iar Fiesta nu a fost ani la rand cel mai bine vandut model din clasa mica, din cauza politiei romane! Da, stiu... Niciunul dintre cei care nu au optat pentru Citroen, nu se ridica la nivelul vostru de inteligenta ....
    Pionul
Pagina
12345...808182...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău