• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mntsn

  • Membru din 07.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 480 in total
  • Ca aspect e frumoasa, dar e prea "moale" si "dulce".... e exact cum i-ar placea unei patroane de salon de cosmetica. Ca si Giulietta de altfel, MiTo nu este o Alfa adevarata, in opinia mea. Singura Alfa adevarata din present este 4C, o masina la superlativ. Alfa trebuie sa fie o masinarie incredibil de frumoasa, dar si dura, nebuna, barbateasca. Nu stiu cand o sa mai vad o Alfa de volum cu tractiune spate, in lipsa careia, BMW defileaza nestingherit. Asa cum spunea cineva acum cateva zile, ultima Alfa a fost modelul 75 si avea dreptate, nu neaparat pt ca a fost facuta cand inca nu era sub Fiat, ci pt ca avea arhitectura unei sportive autentice si avea urmele acelui geniu ingineresc specific Alfa, care in present este cam pa. Pana nu vad o Alfa asa cum trebuie, noua sau sh, marca asta din pacate n-am cum s-o iau in considerare. Stiu, exista 4C, dupa care tanjesc ca cainele lui Pavlov, dar ..(pretul).. si iar dar..(familia).. Ar mai fi 164, dar cam toate sunt vechituri, si-n rest, tot ce e mai nou...neinteresant.
    Alfa Romeo MiTo - retuşuri estetice şi un nou motor pe benzină
  • Faptul ca Mexicul cere mai multe masini de lux si supercar-uri inseamna ca le merge din ce in ce mai bine cartelurilor de droguri. Nu zic ca sunt singura sursa de clienti, mai pot fi si oameni cu bani de buna credinta, dar putini.
    Şeful Ferrari vede o nouă piaţă cu potenţial: „Mexicul e noua China”
  • Are dreptate @ala. In plus, am auzit ca cica inca din timpul proiectarii pe computer s-a constatat ca S-ul nu prea este fiabil. Si cica nici mulajul ala de lut care se face de obicei de catre dept. de design nu le-a iesit deloc fiabil, se tooot stica si l-au tinut mai mult in service.
    Mercedes a demarat producţia noului S-Klasse la Sindelfingen
  • Pacatul nu este ca dubleaza ei productia, ci ca exista cerere pentru asa ceva, iar masini cu adevarat frumoase facute tot de Peugeot cu ceva ani in urma si-au sfarsit lamentabil cariera din lipsa cererii. Ma refer la gamele 406 si 407, in special in variantele coupe si break, dar si la mai vechiul 605. Asta e, n-am incotro decat sa recunosc si sa accept ca gusturile oamenilor s-au schimbat, ca noile generatii de cumparatori au acum alte preferinte si asteptari si ca eu voi deveni un pieton fericit, decat sofer al unor masini pe care nu pot sa le diger ca design.
    Peugeot va dubla producţia lui 2008 pentru a răspunde cererii
  • @Costi: eu nu stiu ce faci tu cu masina aia si cum te porti cu ea, dar Megane-ul meu Made in Turkey care este net inferior din toate pdv unei Laguna Made in France si are destule lucruri criticabile, nu mi-a facut absolut nicio figura in aproape 6 ani de exploatare. Deci eu as putea spune, din experienta personala cu masina asta, ca are fiabilitate 100% (si BARAT, daca vrei). Si raman la parerea ca fiabilitatea unei masini depinde covarsitor de sofer. Ai grija cu japonezele, ca o sa stea mai mult rechemate in service decat la tine in garaj :)
    Carlos Tavares: "Laguna are nevoie de mai multă emoţie"
Pagina
12345...383940...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău