Şeful Ferrari vede o nouă piaţă cu potenţial: „Mexicul e noua China”

de Bogdan Mirică
Joi, 13.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Preşedintele Ferrari America de Nord susţine că Mexicul este următoarea ţară cu potenţial pentru industria auto. Mexicanii manifestă un interes deosebit pentru modelele Scuderiei italiene.

În ultimii ani, toţi marii producători şi-au îndreptat atenţia asupra pieţei auto din China, impresionaţi şi în acelaşi timp tentaţi de potenţialul celei mai numeroase populaţii din lume. Cu toate acestea, se pare că evaluarea a fost una fantezistă şi locul Chinei este luat de alte ţări, ce ar putea lua prin surprindere publicul larg, nefamiliarizat cu evoluţia producţiei de automobile.

„Mexicul ar putea fi noua China”, după cum susţine chiar Marco Mattiacci, şeful diviziei Ferrari din America de Nord. Italianul vede în Mexic o piaţă plină de oportunităţi, caracterizată de o creştere a veniturilor, a producţiei şi nu în ultimul rând de o dezvoltare a industriei auto. În ultimii 13 ani, nivelul de trai a crescut, investiţiile străine au avut un trend ascendent, iar apetitul pentru produse de lux a crescut.

Atunci când am lansat LaFerrari am fost surprinşi să vedem că există 15 clienţi din Mexic dispuşi să plătească imediat pentru maşină. Din păcate, toată producţia a fost vândută înainte ca modelul să fie dezvăluit.

Marco Mattiacci
Şeful Ferrari America de Nord
„Sunt mulţi indicatori care ne arată că o mare parte din producţie se mută înapoi în Mexic.
Calitatea educaţiei este de-a dreptul surprinzătoare, proximitatea cu Statele Unite ajută foarte mult, iar schimbarea Guvernului garantează premize bune pentru dezvoltare.”

Acelaşi Matteucci a declarat că se arată uimit de cererea pe care constructorul italian a primit-o din Mexic pentru supercarul LaFerrari, apogeul tehnologic al Scuderiei, programat să fie produs în doar 499 de exemplare. „Atunci când am lansat LaFerrari am fost surprinşi să vedem că există 15 clienţi din Mexic dispuşi să plătească imediat pentru maşină. Din păcate, toată producţia a fost vândută înainte ca modelul să fie dezvăluit. Pot să vă asigur că în 2003, atunci când am lansat Enzo, nu ne-am bucurat de o asemenea cerere în Mexic. Este un prim indicator că lucrurile încep să se mişte.”

Urmareste Automarket
În trecut, Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a declarat că Scuderia se va concentra mai mult pe exclusivitate şi nu pe depăşirea unor volum record.
Aşa se face că producţia pentru 2013 este estimată la doar 7000 de exemplare, în scădere faţă de cele 7318 unităţi vândute anul trecut.

via carscoops

Comentarii (6)

  • bine fratilor,a ti ajuns sa ne serviti publicitate si printre randuri acuma,nici aici nu scapi de banci!mai bine schimbati subiectul site ului intr unul de publicitate si mi inchideti gura pe veci
    18 2
  • Faptul ca Mexicul cere mai multe masini de lux si supercar-uri inseamna ca le merge din ce in ce mai bine cartelurilor de droguri. Nu zic ca sunt singura sursa de clienti, mai pot fi si oameni cu bani de buna credinta, dar putini.
    21 2
  • Adrian
    @mntsn
    Asta am vrut si eu sa zic......au inceput sa isi investeasca si sa isi spele banii traficantii de droguri :)).
    7 1
  • Strict comercial vorbind, ignorarea Chinei ar semnifica o mare greseala. Estimarea judicioasa a lui @mntsn cred ca a temperat elanul celor care ar fi vrut sa decreteze Mexicul vreo noua minune economica de p(a)iata. Axiomele nescrise ale bunastarii precizeaza negru pe alb ca ridicarea nivelului de trai este indisolubil legata de cresterea productivitatii muncii, ori aglomerarile urbane tipice globalismului postcapitalist presupun deplasarea accentului pe fapte ilicite, specula, camatarie, birocratie cronofaga si xerofaga, manipulare pasiva ("intelectuala") a e-tehnologiei, consultanta multivalenta, servicii bancare si mutatii de capital, mai putin sau prea putin pe munca adevarata, ce se axeaza intotdeauna si pretutindeni numai pe deontologie, cercetare, brevetare si productie, adica pe...sudoare nemijlocita, calificata si perpetua. Dar bineinteles ca toti cei "cu musca pe caciula" ocolesc indarjiti definitia reala si unica valabila a unei crize economice reale si universale si dau vina eventual pe "influente astrale nefaste". Mai devreme sau mai tarziu, va trebui sa figureze in prim-plan si o scadenta just penalizatoare a consumismului nechibzuit, destrabalat, nestrunit, neregenerabil!
    Asa ca, ne place sau nu, si in Mexic se practica o exploatare politica la sange a "talpii si prostimii tarii", astfel ca doar "elita" iesita la suprafata ca paduchele in frunte vrea sa-si alinte "norocul" facut cu mana "prostilor". Iar excrementul cel mai pestilential al "smecherilor" planetari se cheama legislatie, care se cere aruncata urgent la tomberonul de gunoi al istoriei, cu tot esafodajul ei pretios juridic, iar dupa aceea puterea politica sa fie concentrata in mainile "psihopatilor" justitiari, care sa re-familiarizeze lumea cu preceptele dreptatii nepieritoare in veci, cea providentiala, evident. Ma tem insa ca acest "delir mistic" ramane doar o comica utopie, deoarece ultima etapa a istoriei umane --- dictatura lui Antihrist (suporterul cel mai fanatic al tuturor celor nelegiuiti, inclusiv in inteles economic!) --- bate hotarat la usa si ii va pierde pe toti cei nemantuiti, fie bogati, fie saraci......Fericiti cei insetati de dreptate, dar, din pacate, n-a mai ramas timp decat pentru "scapa cine stie" (in loc de "cine poate").
    3 5
  • Mexic,Rusia,India,China,Singapore,Brazilia.........toate aceste piete au potential urias pt. industria auto.....nu doar pt supercaruri.........
    trist e ca America si Europa isi pierd coroana in industrie
    5 0
  • auto-x
    Tarile cu cei mai multi milionari (de cele mai multe ori asa numitii milionari de carton) nu sunt tarile cele mai bogate, civilizate si educate.
    Orice stat din aceasta lume ar trebui sa tinteasca spre un procent cat mai mare de cetateni cu un nivel decent de trai.Mai putini saraci si mai putini bogati.
    Normal ca pentru Ferari cele mai bune piete sunt cele anapoda, aici incadrandu-se cu succes si Romania.
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru