Peugeot va dubla producţia lui 2008 pentru a răspunde cererii

de Sebastian Toma
Joi, 13.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Peugeot a anunţat că va dubla producţia lui 2008 începând cu luna septembrie. Francezii vor adăuga un schimb pentru a răspunde cererii ridicate înregistrate pentru crossoverul lor subcompact.

Esential 154.461 SUV-uri de segment B au fost vândute anul trecut în Europa.
500.000 de SUV-uri de segment B vor fi vândute în Europa în 2015, spun specialiştii.
Peugeot 2008, crossoverul de segment B al mărcii din Sochaux, a înregistrat deja 16.000 de comenzi. Francezii sunt încântaţi de atracţia manifestată pentru noul lor model şi au anunţat că vor dubla producţia lui 2008 începând cu luna septembrie a anului curent, pentru a putea răspunde cererii. În prezent, fabrica Peugeot din Mulhouse produce 5.000 unităţi Peugeot 2008 pe lună, iar schimbul suplimentar, care va fi adăugat din septembrie, va creşte cadenţa modelului la 10.000 unităţi pe lună. Majoritatea comenzilor înregistrate de cei de la Peugeot vin de la dealerii mărcii, unde crossoverul franţuzesc nu a fost încă prezentat.

Peugeot se aşteaptă să vândă 200.000 unităţi ale lui 2008 în 2015, jumate dintre acestea urmând să fie construite de uzina din Mulhouse, iar cealaltă jumătate urmând să fie produsă de fabricile din America de Sud şi China pentru pieţele indigene.

Analiştii IHS Automotive estimează că segmentul SUV-urilor subcompacte va trece de pragul de 500.000 de unităţi în Europa până în 2015. În prezent, segmentul respectiv reprezintă 154.461 unităţi, iar specialiştii estimează că Peugeot 2008 are şanse mari să-l depăşească pe Nissan Juke, actualul lider al segmentului. Analiştii de la IHS Automotive spun că Renault Captur va ajunge pe locul doi în clasamentul vânzărilor de SUV-uri de segment B, acesta urmând să depăşească şi el modelele Nissan Juke şi Opel Mokka, actualii lideri ai clasamentului.

Urmareste Automarket
Peugeot 2008 este primul model al mărcii care a fost desenat, dezvoltat şi proiectat de inginerii săi din centrele din Europa, China şi America Latină. Conceptul proiectării "globale" a unui model nou are rolul de a construi un automobil care să nu necesite modificări pentru a fi pe gustul clienţilor de pe anumite pieţe, reducând pe termen lung costurile pe care le implică dezvoltarea modelelor.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (16)

  • joegiorgica
    seamana cu "INFINITI" la partea frontala!
    0 21
  • O masina frumoasa care demostreaza inca odata ca Peugeot stie sa faca masini in clasa B (208 este si el un best seller). Daca reusesc si cu noul 308 sa ajunga pe locul 2 in clasa C (nu va depasi Golf-ul asta e clar) poate vor avea rezultate financiare mult mai bune in 2013 fata de anii trecuti.

    @jogiorgica Cam toate masinile din ziua de azi pot fi asemanate cu altele. Asta inseamna design global la urma urmelor insa nu inseamna plagiat ca partea frontala aduce cu altceva ca e clar ca e diferita daca ne uitam la detalii.
    17 13
  • Ciudata pozitionarea ceasurilor de bord si a volanului. Cred ca trebuie sa faci un test sa vezi ce si cum dar din fotografii e cam ciudat.
    In loc sa ai noaptea vizibilitate mare in fata iti sar becurile in ochi. Pe langa asta, dupa ce ca e sotia crizata ca vede vitezometrul din dreapta, acum o sa fie si soacra ca vede din spate. :)
    21 2
  • @Sak Au testat 208 (bord 99% identic) si pozitionarea e ok pentru ca si volanul e pozitionat in asa fel incat instrumentele sa fie lizibile.

    Mie imi place pozitionarea mai neortodoxa, e altceva si daca e la fel de lizibila ca o pozitionare normala inseamna ca oamenii chiar inoveaza (rar de tot in ziua de azi cei care vor sa schimbe design-ul clasic al bordului...).

    Oricum dintre firmele frantuzesti, Peugeot e de departe cea mai serioasa per total!
    15 33
  • ce-i domne cu ditai reclama in mijlocul articolului... mi-a stat inima cand am auzit discutii despre bani si credite...
    14 0
  • Mandarin
    @Andy
    Nu faci ceva total nepractic, doar de dragul de a fi "altceva". Si nu cred ca procedezi corect desconsiderand Renault in felul asta.
    Pana una alta, Clio e cel mai bine vandut dintre toate modelele franceze de clasa mica, iar Renault Captur e peste acest Peugeot 2008, acolo unde conteaza. Dovada ca acaparat mai mult atentia presei, cel putin in Romania.
    28 11
  • Sigur ca da!

    Andy ia exemplul cu torpedoul la Captur. E altceva, dar e foarte practic. Are 2 avantaje din punctual meu de vedere: volumul de depozitare impresionat si accesibilitatea incarcarii. Pe testate!
    24 0
  • sa fim seriosi.......Peugeot este cu o clasa peste Renault.....
    11 23
  • Pacatul nu este ca dubleaza ei productia, ci ca exista cerere pentru asa ceva, iar masini cu adevarat frumoase facute tot de Peugeot cu ceva ani in urma si-au sfarsit lamentabil cariera din lipsa cererii. Ma refer la gamele 406 si 407, in special in variantele coupe si break, dar si la mai vechiul 605.

    Asta e, n-am incotro decat sa recunosc si sa accept ca gusturile oamenilor s-au schimbat, ca noile generatii de cumparatori au acum alte preferinte si asteptari si ca eu voi deveni un pieton fericit, decat sofer al unor masini pe care nu pot sa le diger ca design.
    20 5
  • @CatalinX

    Zici ca ai 17 anI? Ce poate fi mai "serios" decat un minor cu zero experienta care sa faca pe interesantul scriindu-ne de marcile astea?
    "Sustinatorii" tai probabil sunt din aceeasi categorie. Ne anuntati cand treceti de la scutere peugeot la automobile.
    22 2
  • In sfarsit o veste buna de la Peugeot! Era si timpul. Sper sa se vanda bine si viitorul 308.
    6 6
  • Daca masina asta (in special vopsita alb-nu o prinde!) aparea cu o sigla BAIC, GWM sau alta chinezarie,tot netul exploda ca , ce hidosenie, ce kitch,!'' s.a.m.d.Daca este Peugeot, se cam inghit comentariile si se zice....,,hai ca e originala.!'' Partea frontala zici ca au desenat-o la centrul din Laos, povestea cu volanul in POALA... nu mai zic, paravanturile(cred ca sunt) de la portierele spate concureaza Skoda Roomster....Frana de mana si ,,infinitul'' de la sigla modelului mai spala fima ,ca in rest e un Frankenstein auto!
    15 7
  • @John...probleme cu varsta mea sau?
    Nu pricep gandirea asta tipic romaneasca......aici fiecare are verde la dat cu parerea fie ea buna sau rea.
    6 13
  • @CatalinX
    "Parerea" ta este egala cu zero din moment ce n-ai detinut niciodata un Renault sa-i faci reviziile ca la carte, sa-l conduci zide zi s.a.m.d. Greu de priceput?
    14 3
  • habar nu ai ce vorbesti...nu stii cine sunt...nu stii cum invat, nu ma cunosti si continui sa ma jignesti. De ce? ca nu vrei sa accepti un adevar...
    5 12
  • e demn de mila copilasul asta :))
    9 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru