• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mobius

  • Membru din 28.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 222 in total
  • Monopostul Mercedes GP, ca si cel de anul trecut Brawn GP, inspira echilibru si ar fi de asteptat, ca si anul acesta ca si anul trecut, sa genereze performanta. Ramane de vazut daca performanta va fi suficienta anul acesta pentru ocuparea primului loc. M-a impresionat aripa fata (de fapt singura ce se vede din tot monopostul), total diferita de a celorlalte monoposturi prezentate. Sa speram ca nu va lua anul acesta, locul dublului deflector de anul trecut.
    GALERIE FOTO: Primele fotografii cu monopostul Mercedes GP
  • Nu sunt foarte impresionat, cu toate ca masina este destul de mult schimbata fata de anul trecut. Ramane de vazut ce va putea pe pista, comparativ cu celelalte monoposturi. Ca admirator al marcii, le doresc mult succes.
    GALERIE FOTO: Noul monopost Renault pentru 2010
  • Ar fi posibil ca BMW Sauber, sa fie una dintre surprizele placute ale sezonului 2010.
    BMW-Sauber nu isi va schimba numele
  • Ideea de a prezenta in paralel cele doua monoposturi, F10 si F60, a fost foarte buna. Se pot remarca cu usurinta diferentele, care nu sunt putine si nici superficiale. Monopostul arata bine si mie personal imi inspira aceeasi armonie si echilibru ca si monopostul Brawn GP, de anul trecut. Este foarte importanta insa pozitia in care se afla in raport cu celelalte monoposturi. Astept cu aceeasi nerabdare primele teste. Din multe motive, as dori ca Ferrari si Alonso sa castige anul acesta ambele titluri. Le doresc mult succes.
    GALERIE FOTO: Comparatie directa intre Ferrari F10 si Ferrari F60
  • Este adevarat ca Senna a avut un conflict cu Prost, dar a fost un conflict pe care si l-au disputat barbateste pe pista, unul a gresit, celalalt i-a platit polita. Este vorba despre cu totul altceva decat in cazul lui Schumacher si este pacat ca nu sesizezi diferentele. In privinta spiritului de luptator (de spiritul de invingator nu vorbesc pentru ca de invins poti invinge si fara lupta, ne-a aratat Schumacher cum se face), eu l-as remarca mai de graba la Senna si Prost decat la Schumacher. Cat despre concluziile pe care le tragi, te caracterizeaza, nu au nimic de-a face cu neamul romanesc.
    Schumacher, atacat cu intrebari dure la conferinta de presa
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău