GALERIE FOTO: Comparatie directa intre Ferrari F10 si Ferrari F60

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 28.01.2010
Automarket va invita la o comparatie directa intre monopostul Ferrari F10 lansat joi la Maranello si masina utilizata in sezonul precedent al Formulei 1.

Ferrari a prezentat joi la Maranello noul monopost al echipei pentru sezonul 2010, acesta fiind numit F10. Chiar daca regulamentul tehnic nu prevede schimbari atat de radicale precum in 2009, inginerii Scuderiei si-au dat silinta sa imbunatateasca aerodinamica noului F10, cu atat mai mult cu cat echipa a avut parte de un sezon 2009 dificil, in care a obtinut o singura victorie.

Automarket va invita sa aruncati o privire asupra principalelor concepte introduse de Ferrari in acest an comparativ cu vechiul F60. Chiar daca Ferrari a introdus cateva update-uri monopostului F60 pe parcursul anului trecut, comparatia dintre F10 si monopostul F60 lansat in ianuarie 2009 vine sa reliefeze progresele realizate de Ferrari pe parcursul unui an intreg.

Mentionam ca Ferrari nu a pus la dispozitia presei pana in acest moment nicio fotografie oficiala cu spatele monopostului F10, cel mai probabil pentru a ascunde designul deflectorului.

PRIVIRE DE SUS Marirea rezervorului de combusitibil ca urmare a interzicerii realimentarilor incepand din sezonul 2010 este evidentiata prin fragmentele laterale de caroserie.

F10_F60_up

PRIVIRE DIN LATERAL Evacuarile monopostului F10 sunt semnificativ mai scurte decat la F60 si nu mai ies atat de mult in evidenta.

De asemenea, se remarca faptul ca suprafata care uneste carcasa motorului de spatele acestuia are o inclinare mai putin agresiva decat la modelul din 2009.

F10_F60_side

PRIVIRE DIN FATA Ferrari a adus modificari semnificative nasului monopostului F10. Acesta este mult mai inalt decat la F60, iar aripa fata beneficiaza de cateva apendice aerodinamice suplimentare.

F10_F60_front

PRIVIRE SEMI-LATERALA Noile caracteristici ale aripii fata ies si mai bine in evidenta in aceasta fotografie. Ferrari a adoptat pentru placutele exterioare ale aripii fata la un apendice aerodinamic pentru imbunatatirea fluxului de aer al monopostului.

 

F10_F60_lateral

Comentarii (4)

  • felicitari !!
    foarte misto articolul , bravo automarket !! sunteti tari
    0 0
  • Ferrari
    Daniel, ati facut o treaba buna, bravo:). Evolutia este evidenta, mult mai fluida, mai mult detaliu, sper ca si motorul sa fi castigat ceva in privinta consumului. Astept cu nerabdare primele teste de luni.
    0 0
  • bravo
    arata bine monopostul ......si curbura aia concava depe partea superioara a nasului masinii pe lanaga aerodinamica ofera si o vizibilitate mai buna (cred eu). Hai ferrari
    0 0
  • o idee buna
    Ideea de a prezenta in paralel cele doua monoposturi, F10 si F60, a fost foarte buna. Se pot remarca cu usurinta diferentele, care nu sunt putine si nici superficiale. Monopostul arata bine si mie personal imi inspira aceeasi armonie si echilibru ca si monopostul Brawn GP, de anul trecut. Este foarte importanta insa pozitia in care se afla in raport cu celelalte monoposturi. Astept cu aceeasi nerabdare primele teste. Din multe motive, as dori ca Ferrari si Alonso sa castige anul acesta ambele titluri. Le doresc mult succes.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru