• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • @marius Ferrari accelereaza mai repede pana la 100 Km/h deoarece Porsche pierde cel putin 0.3s cu schimbarea unei trepte de viteza, Porsche are cutie de viteze manuala, si oricat de bun ar fi pilotul, tot nu poate schimba la fel de repede cum schimba o cutie de viteze cu dublu ambreaj. Daca GT2 RS ar fi avut PDK cu siguranta ar fi fost mult mai rapid pana la 100Km/h. In schimb pe circuit aderenta superioara oferita de pneurile Michelin Pilot Sport Cup, greutatea mai mica (170 Kg) si puterea in plus fata de Ferrari se vor face simtite foarte bine. GT2 RS pentru circuit a fost facut.
    Duel titanic între supercar-urile în vogă în 2011
  • Mie mi se pare test platit de Ferrari, nu pentru ca McLaren a fost mai lent decat 458 Italia, ci pentru ca Porsche a fost mai lent decat 458. Pe circuit este de departe cea mai rapida masina dintre cele testate, pentru ca este cea mai usoara, cea mai puternica si are cele mai performante anvelope. Si mai este si speciala pentru circuit. http://fastestlaps.com/comparisons/porsche_997_gt2_rs-vs-ferrari_458_italia.html - decat in acest test si pe circuit ud (datorita anvelopelor) este mai lent Porsche.
    Duel titanic între supercar-urile în vogă în 2011
  • Formula 1 nu este competitie mono-marca, asa ca montarea evacuarii in acelas loc pentru toate echipele mi se pare o idee tampita. Cum zicea si Martin Whitmarsh, evacuarea si motorul nu pot fi considerate elemente aerodinamice, deoarece oriunde ar fi plasata evacuarea va avea un efect asupra aerodinamicii. Cat despre alimentarea motorului cu benzina atunci cand acceleratia nu este apasata ... este destul de greu de calculat avantajul in timpul cursei, tinand cont ca masinile care fac asta trebuie sa care mai mult combustibil. Nu tin cu Red Bull, cred ca ei au cel mai mare avantaj (cel putin in calificari) datorita acestui sistem, dar nu mi se pare corecta interzicerea lui.
    FIA a aprobat interzicerea sistemelor de evacuare inovatoare
  • 11 days, 7 hours, 14 minutes until the next season of Top Gear starts on June 26
    Primul trailer al sezonului 17 Top Gear
  • Costa de 3 ori mai mult decat un X5, nu merge iara ulita, nu are loc in portbagaj decat un rucsac, la fiecare traversare a unei linii de tranvai in Bucuresti trebuie sa mergi ca un melc, nu-ti poti lua toti prietenii in ea ... dar cand ma gandesc cum m-as simti in timp ce as conduce-o nu imi pasa de nici un dezavantaj al acestei masini.
    Mercedes SLS AMG Roadster costă 203.360 de euro în România
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău