Nu e un pilot rau. Au fost intr-adevar cateva incidente pentru care a fost criticat si amendat. Si personal cred ca a fost prea aspru taxat pentru incidentul din Belgia. Sa-i interzici unui pilot sa participe la urmatoarea cursa e prea mult. Daca compar accidentul din Belgia cu cele provocate de Schumi anul asta ... s-a mers prea departe.
Domenicali a spus ca se teme ca nu-i va putea oferi un monopost competitiv. Si asta era acum aproape o luna.
Nu vad nimic bun in "graba" mecanicilor in a face masina sa functioneze. Ba din contra!
Nu pare sa fi gasit Ferrari ceea ce aveau nevoie ca sa se bata de la egal la egal cu RBR.
Rezultate oficiale de pe site formula1.com (include si numarul de tururi efectuate de piloti):
Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:41.751 34
2 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:41.919 0.168 34
3 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:42.412 0.661 36
4 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:42.466 0.715 21
5 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:42.500 0.749 34
6 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:42.532 0.781 28
7 5 Fernando Alonso Ferrari 1:42.587 0.836 31
8 6 Felipe Massa Ferrari 1:42.823 1.072 33
9 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:42.998 1.247 37
10 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:43.106 1.355 36
11 19 Bruno Senna Williams-Renault 1:43.191 1.440 34
12 8 Nico Rosberg Mercedes 1:43.200 1.449 36
13 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:43.255 1.504 34
14 7 Michael Schumacher Mercedes 1:43.267 1.516 32
15 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:43.578 1.827 34
16 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:43.689 1.938 32
17 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:44.260 2.509 27
18 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:45.005 3.254 19
19 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:45.245 3.494 36
20 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:45.782 4.031 33
21 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:46.589 4.838 36
22 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:46.671 4.920 32
23 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:46.707 4.956 26
24 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:47.406 5.655 35
Nici la tururi efectuate Ferrari nu e in fata. Au testat dar aveau nevoie si de reglaje ? Sau pur si simplu din nou datele din tunelul de vant nu se confirma pe circuit ?
Daca nici in atrenamentele nr.3 nu sint in primii patru e clar ca se duce de rapa cosmelia Ferrari.
pt.mobius
Nu sint atat de relevante calificarile. Pe un tur anul asta Ferrari era undeva in pluton. Sint (sau cel putin erau) printre cei mai buni in regim de cursa. Alonso ca sa aibe sanse duminica are nevoie de o clasare in cel putin primii 4. Ideal ar fi locul 2 sau 3. Acum pare departe dupa primele doua antrenamente. Ramane de vazut unde vor fi cei doi de la Ferrari dupa calificari si mai ales dupa primul tur in cursa.
Ferrari nu a confirmat oficial această informaţie.
Poate e adevarata stirea si e o problema la monopostul lui Alonso.
Nu e deloc un "eveniment" fericit sa-ti munceasca mecanicii noaptea la monopost. Nu e de bun augur (de obicei).
Mecanicii ferrari vor lucra toata noaptea SI la monopostul lui massa cand va fi cazul.
Daca te referi la stirea de aici:
Inginerii Ferrari au muncit pe parcursul nopţii la monopostul lui Alonso
http://formula1.automarket.ro/stiri/inginerii-ferrari-au-muncit-pe-parcursul-noptii-la-monopostul-lui-alonso-47660.html
nu era rau daca o citeai pana la final.
Ferrari nu a confirmat oficial această informaţie.
Si chiar daca ar fi corecta stirea nu stim de ce anume au lucrat la masina lui Fernando noaptea. Pot fi foarte multe motive. Poate fi chiar o problema de ordin tehnic.
Ultimele comentarii
588 in total