Nu de un buget majorat au nevoie cei de la Mercedes ci de cativa ingineri care sa fie in stare sa faca un monopost competitiv.
Motorul si cutia Mercedes sint bune si fiabile. Pe asta ar putea contrui ceva, daca pot si au idei. Daca nu ... banii vor fi aruncati degeaba.
Ce naiba au putut face doua nopti la rand la un monopost ?
Nu trebuia sa vina de la Maranello gata pregatit de cursa ?
Inteleg sa mai stringi pe ici pe colo un surub dar se pare ca mecanicii de la Ferrari acum s-au trezit sa faca o masina noua.
Dupa rezultatele lui Alonso din antrenamentele 3 mai bine dormeau una buna decit sa-si piarda vremea cu masina. In loc sa o faca mai buna se pare ca e si mai proasta.
AndreiF1
Clasamentul din tabel este o estimare pe baza rezultatelor din sezonul 2011.
http://www.formula1.com/results/team/2011/
Pos Team Points
1 Red Bull Racing-Renault 650
2 McLaren-Mercedes 497
3 Ferrari 375
4 Mercedes 165
5 Renault 73
6 Force India-Mercedes 69
7 Sauber-Ferrari 44
8 STR-Ferrari 41
9 Williams-Cosworth 5
Cam mult cer cei de la FIA. Si mai sint si cam ... ipocriti. Vor reducerea bugetelor la echipele participante dar ei maresc taxa de participare ? Zici ca e un HG al Guvernului roman :)
mobius s-ar putea sa fie mai importanta maine strategia (cate opriri se vor face la boxe) decit cine e pe primul loc. Cum la fel de important va fi cand vor iesi primii 4-6 piloti la boxe. Daca iesi intr-un moment nepotrivit si ramai blocat in spatele unui alt pilot ai foarte mult de pierdut.
Nici faptul ca in Abu Dhabi depasirile se pot efectua greu nu e atat de sigur. Si despre cursa din Valencia s-a spus ca depasirile sint imposibile si totusi a fost o cursa plina de depasiri. Nu uita ca sint doua zone DRS succesive care pot ajuta foarte mult pilotul aflat in spate.
Ultimele comentarii
588 in total