• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Cata ipocrizie la acesta ecipa Mercedes AMG! Au "uitat" sa mentioneze ca de la al lor test ilegal ei si-au pus la punct monoposturile iar acum sint cel putin egali cu cea mai buna echipa a ultimilor trei ani RBR. Testul lor a fost ilegal, au avut enorm de mult de castigat iar repercursiunile au fost total inexistente. Ca si exemplu fara acel test la Silverstone nici in primii 5 nu terminau ... dupa reteta din Spania. Rusine!
    Mercedes vrea să testeze la Silverstone dacă va exista a patra zi de evaluare
  • Alex verifica te rog cat de "tocmai ce schimbase pneurile" e in cazul lui Lewis. A schimbat in turul 36 iar incidentul cu Vettel a fost in turul 42. Deci avea doar 6 ture in pneuri. Spre comparatie Rosberg a schimbat in turul 34 si inca o data in turul 43. Vezi vreo diferenta ? Kimi a schimbat pneurile in turul 29 deci avea "doar" 7 ture in plus fata de Lewis. (ca o paranteza Lewis a mers in al doilea stint cu pneuri hard 28 de ture deci asta trebuia sa o poata realiza si Kimi fara probleme ... din cate s-a vazut nu a fost cazul). Va rog sa consultati datele inainte de a posta neadevaruri. Sursa: http://www.formula1.com/results/season/2013/901/7227/pit_stop_summary.html PS: ca o concluzie (cel putin la Silverstone) Lewis cu al sau Mercedes a fost net superior in regim de cursa dar si in gestionarea pneurilor fata de Kimi si Lotus. Si asta nu se poate datora decit testului ilegal.
    Lotus: "Eroarea de strategie nu va influenţa decizia lui Raikkonen pentru 2014"
  • bob la cat de bine a aratat Hamilton la Silverstone nu cred ca ar fi avut vre-o sansa Vettel la victorie. A venit pana la roata stinga spate, apio abandonul cv de la monopostul lui Vettel de care a profitat Rosberg. Pana la urma rezultatul final conteaza.
    Red Bull şi Lotus: "Mercedes a obţinut un avantaj după testul cu Pirelli"
  • Presupun ca a existat o discutie prealabila intre inginerul de cursa si Kimi iar decizia a fost comuna. Asa ca ... Pe de alta parte nici Hamilton nu a schimbat pneurile insa l-a depasit destul de usor pe Kimi, ambii piloti fiind pe aceeasi specificatie de pneuri (hard). Nu mai gestioneaza Lotus atat de bine pneurile sau au gast ceva magic Mercedes in urma testului ilegal? Cred ca e a doua varianta :)
    Lotus: "Eroarea de strategie nu va influenţa decizia lui Raikkonen pentru 2014"
  • Cum pisci sa pui invers pneurile pe puntea motoare mai ales daca esti constient ca pneurile sint asimetrice? Chestia cu variatia presiunii in pneuri o practica toate echipele. In cazul asta nu cred ca e in ordine sa fie obligatoriu respectarea cu strictete a recomandarilor producatorului. Desigur cu mentinerea unei limite rezonabile. Chestia cu bordurile si curba nr.4 de la Silverstone e o cioaca. De parca la Silverstone nu s-ar organiza curse de masini de zeci de ani. A spus-o si Button si Alonso: nu au nici o treaba bordurile cu exploziile pneurilor. Mai degraba e posibil sa fi fost altceva: datorita constructiei pneului coroborat cu scaderea intentionata a presiunii in pneu in unele viraje (nu doar 4) s-a fortat si o deformare laterala a pneurilor. S-a forfecat structura metalica a pneului si acesta a explodat.
    Pirelli acuză echipele de utilizarea incorectă a pneurilor la Silverstone
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău