• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • coocu tu esti unul din cei care nu si-a luat bacul? Cum adica "o echipa mare isi iroseste ani buni cu piloti precum alonso". Alonso "e" piloti ? :)) Nu-i o declaratie prea frumoasa asta cu "Mi-am irosit cei mai buni ani la McLaren". Pana la urma Lewis s-a consacrat si a devenit un pilot important tocmai la McLaren. Din cate se pare a plecat la fix de la ei dar din 2015 nu se stie ...
    Hamilton: "Mi-am irosit cei mai buni ani la McLaren"
  • Asta denota ca Ferrari si Lotus au monoposturi rapide in cursa dar nu atat de performane in calificari. Statistica e buna, bravo lor dar ... la treaba! Nici Ferrari si nici Lotus nu conduc in clasamente.
    Ferrari şi Lotus, campionii depăşirilor în debutul sezonului
  • Infinity Racing nu are nicio legătură cu constructorul japonez Infiniti? Si noi trebuie musai sa credem asta ?
    Lotus a vândut 35% din echipă consorţiului de investitori Infinity Racing
  • altair19 inainte de a face speculatii da te rog un search pe net (google poate fi de mare ajutor) referitor la comportamentul TC (sau ESP+ASR la alti producatori). Tocmai urma lasata pe asfalt la accelerare lasa impresia ca acel monopost are ceva asemanator cu TC. Altfel, asa cum a scris inaintea mea f1 driver, urma lasata pe asfalt trebuia sa fie continua. Cat priveste testul Mercedes cu monopostul din 2013 ... tu chiar crezi ca echipele testeaza in orb ? Adica vin doi piloti (asa cam ametiti de bautura total habarnisti) care se urma in monopost si dau cateva ture ? De ce crezi tu ca fiecare pilot are o "echipa" in spatele sau ? Toate datele pe care le-a luat Pirelli in urma testului puteau foarte usor sa le ia si cei de la Mercedes. Cum ? Simplu! Urmarind aceesi indicatori pe care-i urmarea si Pirelli la care desigur se adauga telemetria proprie. E O MINCIUNA URIASA CA MERCEDES NU A AVUT ACCES LA DATELE DE TEST!
    Presă: Red Bull încalcă regulamentul prin utilizarea tracţiunii controlate
  • Mda, e cam ciudata chestia asta. In principiu nu e de la denivelari in asfalt, filmarea incidentului e la iesirea din virajul 10 (Epingle). Cine are ESP+ASR (sau echivalent sub o alta denumire) stie cum se comporta. Seamana dar probabil nu e TC ci ceva care-i simuleaza comportamentul. De parca ar fi prima data cand sint suspectati de nereguli ...
    Presă: Red Bull încalcă regulamentul prin utilizarea tracţiunii controlate
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău