• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Interesanta ipoteza! Desi nu cred ca se va putea realiza asa ceva in primul rind pentru ca atat Vettel cat si Alonso au nevoie de un al doilea pilot nu de un concurent direct in propria echipa. Aceste zvonuri pot avea insa un efect total invers decit destabilizarea Ferrari (oricum la echipa calutilor numai realizari notabile nu au avut in ultimii trei ani): sa oblige echipa sa forteze prin orice mijloace imbunatatirea monopostului in speranta ca nu va pleca pilotul lor nr.1. La Ferrari bani sint, acum au o gramada de creiere care sa dezvolte monopostul mai trebuie sa si faca ceva. F138 are potential mare.
    Presă: Red Bull negociază cu Alonso pentru sezonul 2014!
  • X_Zone ce sens are ceea ce ai postat ? Nu era neaparat necesar sa poluezi situl cu inscrisuri ce nu au rost. Iarasi Webber a avut probleme. Parca anul acesta i-a preluat ghinionul lui Schumi. Doua roti nefixate bine, lipsa KERS, multi 21, etc. E incredibil. Maine va fi si mai cald decit azi. Se va putea face cursa cu doar doua opriri ? Greu de crezut dar cu o singura oprire sigur nu!
    Hamilton va pleca din pole position în Marele Premiu al Ungariei!
  • Problema nu e cu tunelul de vand "inchiriat" cu corelearea datelor dintre cele doua tuneluri de vant. Titlul ese gresit. Se asteptau sa nu fie totul perfect, este ceva normal ceea ce se intimpla. Practic, monopostul din acest an este dezvoltat exclusiv cu tunelul de vant al celor de la Toyota iar monopostul de anul viitor in tunelul de la Maranello. Nu afecteaza cu nimic actualul monopost sau actualul sezon!
    Ferrari nu a rezolvat încă problemele cu tunelul de vânt
  • ferr Timpii ce i-am scris eu la 17:29 au fost cei din a doua parte din antrenamentele de azi (nr.2). Mai e un antrenament, o sesiune de calificari si apoi vine doar cursa. Mai e ceva pana sa vedem cine pe unde sta. Deocamdata insa RBR e in fata in doua antrenamente. Pe un tur insa pot fi acolo si Grosjean sau Alonso. Ar fi bine si daca rezultatul de azi ar fi si grila de start pentru cursa. Kimi pare sa nu se impace cu monopostul. e drept ca a fost incurcat de doua ori de Button (nu deliberat) insa pe portiunea a doua a fost foarte lent fata de cei din fata.
    Ungaria, antrenamente 2: Dominaţia Red Bull continuă
  • ferr Italienii nu au rivali pe temperaturi ridicate ? ... da, este adevarat .... daca excluzi RBR si Lotus :) Sa fim seriosi. Spune ceva Alonso doar ca e cam in van. Ferrari nu e nici pe un tur si nici in regim de cursa mai rapid decit RBR. Deocamdata! Se mai poate schimba ceva dar deja diferenta tot creste. Acum deja Alonso e in pozitia in care a fost Vettel anul trecut. Diferenta e ca Vettel a primit pe sfarsitul campionatului CEA MAI BUNA masina iar Alonso nu cred sa poata avea asa ceva. Dar, INCA este posibil, insa greu credibil prin prisma a ceea ce s-a intimplat in ultimii 3 ani.
    Alonso: "Micşorarea diferenţei faţă de Vettel, un obiectiv crucial în Ungaria"
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău