• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • O fi adevarat ? O fi doar zvon ? Stirea cu Alonso la RBR e doar o speculatie bazata pe niste poze si atat. Asta cu oferta Ferrari pentru Kimi e destul de ciudata. Kimi a fost indepartat de la Ferrari dintr-un motiv bine stiut. La fel cum pentru acelasi motiv a plecat si de la McLaren un an mai tarziu. Si-a rezolvat intre timp Kimi problema ? Poate da, poate nu. Fiind insa atat de dorit de echipe bune din F1 inclin sa cred ca .... da. Pacat ca i-a venit mintea la cap dupa ce a pierdut doi ani. Doi ani in care putea sa concureze si eventual sa castige un nou titlu. Pacat!
    Presă: Ferrari i-a făcut o ofertă lui Raikkonen pentru 2014!
  • Cam tarziu ajunge la echipa. Pana sa poata face ceva actualul sezon va fi pe sfarsite. Macar daca ar reusi sa implementeze la Ferrari ceea ce a reusit la Lotus referitor la modul de gestionare al pneurilor. Bun venit James ! si .... spor la munca !
    Ferrari confirmă recrutarea lui James Allison
  • @pablito Ce treaba are Massa cu Kimi, Grosjean sau Lotus ? Sau Alonso ?
    Raikkonen: "Rezultatele slabe din calificări mă împiedică să câştig"
  • Daca nu vin in Belgia cu un monopost cel putin comparabil cu RBR si Mercedes sezonul actual este terminat pentru ei. Tot timpul promit marea cu sarea dar nu se realizeaza mare lucru. Dimpotriva, in multe cazuri acele updaturi au incurcat in loc sa ajute. Acum e pauza de o luna in F1. Au date de la Silverstone cu noile pneuri, au date de la Hungaroring cu noile pneuri. Au date despre comportamentul monopostului de pe cel putin 2.000 km. Au o luna sa schimbe ceva in bine. O pot face ? Mai poate cineva crede promisiunile Ferrari ? ... speranta moare ultima :) Sa vorbeasca mai putin si sa munceasca mai cu folos!
    Ferrari admite că noile pneuri Pirelli i-au afectat performanţa în Ungaria
  • Cum vine asta "continuăm să NE facem cursa grea din cauza rezultatelor de sâmbătă." Grosjean a plecat de pe pozitia a treia, deci implicit monopostul putea mai mult decit locul sase obtinut de Kimi in calificari. Lui Kimi nu i-a iesit in Q3 un timp prea bun. De altfel daca nu era strategia cu doar doua opriri termina cursa in spatele lui Alonso si Grosjean. Nu a avut nici o treaba cu ritmul impus de primii trei in prima parte al cursei. Locul obtinut este rodul strategiei si desigur al utilizarii foarte bune a pneurilor din partea lui Kimi. Nu a avut insa incisivitatea si viteza colegului de echipa.
    Raikkonen: "Rezultatele slabe din calificări mă împiedică să câştig"
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău